Veel symptomen nu 2 dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama Jlyn, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn symptomen zijn al sinds 1 1/2 week hoofdpijn, onderrugpijn, steken baarmoeder, vollere en pijnlijke borsten en sinds een paar dagen 's avonds opgezette buik. Even misselijk geweest toen het warm in de auto was en geen zin hebben in chips of chocolade. Of kunnen dit ook symptomen zijn voor menstruatie? Wie heeft er ook last van?

2. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    We kunnen elkaar een handje geven, ik moet nog 5 dagen en ongeveer dezelfde klachten. Niet super misselijk maar weeïg. Sacho buien. En het lijkt allemAal zoo op menstruatieklachten. Niet leuk he die onzekerheid.

3. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even afwachten meer kunnen we toch niet, maar irritant zeker. We houden elkaar op de hoogte! Heb nu knallende hoofdpijn en ben moe, ga nu lekker naar me bed

4. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Groot gelijk, gaan we doen. Wie weet wie weet..

5. Rietje85

Rietje85 Lid

16 apr 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vooral al bijna 2 weken last van menstruatie-achtige krampen en sinds 2 dagen ook zware, pijnlijke borsten. Dit laatste heb ik vaker voor een menstruatie, maar die krampen ken ik niet. Ik heb 10-12 dagen geleden een goede eisprong gehad (progesteron waarde 45), maar testen zijn tot nu toe negatief. Ik word hier zo onzeker en ongeduldig van!

6. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had net doorzichtige dunne vloed (1 dag voor nod) herkend iemand dit? Volgens mij ben je een paar dagen voor je menstruatie toch droog?

7. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ja, ik tenminste normaal gesproken altijd wel. Ik hoop met je mee hoor. Vind het nu wel spannend. Ik neem aan dat je geen infectie hebt?

8. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volgens mij ook altijd droog ervoor. Nee geen infectie geen jeuk en het stinkt ook niet. Alles symptomen blijven nog aanhouden. Bij jou ook? Jullie voor 1e kindje? Wij 2e kindje heb al een dochter van 2 1/2 jaar. En in eerste ronde vroege miskraam gehad en we zitten nu in de 3e rond na miskraam

9. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Het zou dan een teken kunnen zijn heb ik gelezen! Je kan al bijna gaan testen. Ik heb dus 's ochtends bijna nergens last van (beetje rugpijn en die tepels dan). En dan na een paar uur gaat alles weer enthousiast meedoen (vanochtend wel erg veel honger). Bezig voor ons 1ste kindje, we zijn nog jong maar al erg lang bij elkaar. Dus het is zo spannend. Wat leuk dat je een klein dochtertje hebt, leuke leeftijd ook. Dit is mijn 4e ronde, en regelmatige cyclus.

10. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend ook voor jou zeg, denk dat ik zaterdag ga testen (als ik morgen niet ongesteld wordt) Wanneer wil jij gaan testen als je niet ongesteld wordt?

11. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb zo'n extra gevoelige test liggen, die wil ik zaterdag gebruiken (toevallig). Want dan hebben vriend en ik ons jubileum. Gebeurd er niks dan wacht ik tot maandag of dinsdag. Hoop natuurlijk zaterdag al een heel licht streepje te zien. Laat je het wel weten!?

12. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet is het zaterdag dan een hele mooie dag voor ons allebei:)

13. Lovelymum

Lovelymum Lid

12 apr 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend:):)

Hier ook veel symptomen :) hoofdpijn, moe, misselijk en darmen van slag.
    Sinds gister ook gevoelige tepels...
    Vanmorgen ( eigenwijs:p ) testje gedaan en negatief...
    Ene kant hoop aan het opgeven andere kant test ik vrij vroeg...
    Ik ga maandag weer testen:)
    Ga voor jullie duimen!!

14. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ik ook voor jou! Ben ook zo'n mevrouw ongeduld hoor, met alles! Nu zit ik weer met die soort krampen in m'n liezen en rug en probeer ik er niet aan te denken... Is het al maandag haha.

15. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook spannend voor jou @Lovelymum! Wanneer is je nod? Ik had net een heel mini klein beetje bruine bij afvegen, zou het een begin van de menstruatie zijn of van een innestelling.. spannend. Symptomen blijven nog aanhouden

16. Lovelymum

Lovelymum Lid

12 apr 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is dinsdag:) dus denk maandag met 2e paasdag leuke dag om te testen:)
    En vandaag was ook wel erg vroeg....maar hoop het zo enorm!
    En manlief ook die weet al zeker dat ik zwanger ben hahahaha:)
    Onze 1e was met ronde 2... Hoop dat het weer zo snel gaat:)

Hmmmm bruinverlies hoeft idd niets te betekenen...
    Nog even wachten dan testen....:):) jullie gingen zaterdag testen? Of ook alle 2 maandag?:)

17. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zaterdag testen want morgen is mijn nod. Als dit bruine voorbode is menstruatie dan zou ik het morgen echt moeten worden maar hoop het natuurlijke niet. Nog even duimen...

18. Lovelymum

Lovelymum Lid

12 apr 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo spannend! Knap dat je het volhoud! Ik zou vandaag of morgen al getest hebben:)
    Kan echt niet tot mijn nod wachten:)

19. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morgen is ook mijn nod! Hebgevoelige tepels steken in me liezen en ondeRbuik en ben moe met vlagen supermoe!
    Ook heb ik soms dat ik wat voel lopen en dan denk ojee ik ben ongi maar dan ga ik naar de wc en is het gewoon helder slijm! Heel spannend allemaal. Succes iedereen!

20. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer net een ongesteld geworden, dagje te vroeg. Op na ronde 4! Succes meiden!!!

Deel Deze Pagina