wat moet ik denken? Zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noukytje, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Hallo iedereen,

Wij zijn ondertussen 5 maanden geleden gestopt met de pil. Al van de eerste maand was ik min of meer regelmatig ongesteld met een gemiddelde cyclus van 27 dagen. Elke maand hopen we natuurlijk dat het zover is, maar tot nu toe zonder succes.

Deze cyclus (en dan vooral afgelopen week) voorloopt het echter anders dan de afgelopen cycli en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.

Ik heb duidelijk vruchtbaar slijm gehad en dus volgens mij ook mijn eisprong. Nu had ik afgelopen dinsdag ineens last van migraine, iets wat ik sinds mijn studententijd niet meer gehad heb. Woensdag ineens pijn en brandend gevoel daar beneden dus naar de dokter --> schimmelinfectie. Ik heb wel vaker een schimmelinfectie gehad maar enkel wanneer ik antibiotica nam voor een blaasontsteking wat nu dus niet het geval was. Ook ben ik sinds woensdag regelmatig misselijk (vooral 's morgens) en heb ik veel last van brandend maagzuur.

Normaal kan ik goed tegen de warmte maar ook dit valt mij de laatste dagen zwaar. Gisteren had ik opeens een licht roze afscheiding bij het afvegen, vandaag is dit weer normaal.

Kunnen dit tekenen zijn van zwangerschap? ik word zo stillaan gek en heeeeel ongeduldig! Mijn nod is pas volgende week. Ik probeer er ook niet mee bezig te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je er zo naar uitkijkt!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heb je onbeschermde sex gehad? Ja, dan is alles mogelijk maar je zult toch even moeten afwachten. Troost je met de gedachte dat er nog vele met je wachten ;) (maar je klachten kunnen ook te maken hebben met de schimmelinfectie)

3. noukytje

noukytje Actief lid

29 jul 2012
    225
    19
    18
    Vrouw
    limburg
    Ja we hebben geklust maar dat het van die schimmelinfectie komt heb ik ook al zitten denken. Ik heb wel nog nooit dat roze slijm gehad bij een schimmelinfectie en dat doet me twijfelen (en hopen natuurlijk). Altijd spannend die week voor de nod he!

Deel Deze Pagina