alweer ronde 9 :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sasje24, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lieve meiden, ik hoop dat jullie allemaal snel het geluk vinden.

Of je nu 1,6,12,24 of meer maanden bezig bent iedere maand die erbij komt is er 1 teveel. De kinderwens is er vanaf maand 1 en wil je natuurlijk zsm in vervulling zien gaan.

Knuffel voor jullie.

2. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Komt echt goed! ik heb de afgelopen 10 maanden iedere keer weer een teleurstelling gehad en ben nu net zwanger!!!
    Dacht echt dat er van alles mis was, had t zelfs al met de huisarts besproken.
    Zij zei toen: als je tegen het jaar aan zit (met ronde 9 bijvoorbeeld) dan heb je statistisch gezien juist meer kans!
    Dat hield ik mezelf voor....en uiteindelijk ben ook ik zwanger geworden.

Ronde 11 was het....lijkt voor sommigen niet lang, maar ik herken helemaal als je zegt dat het erg verdrietig en mega frustrerend is! Komt vast goed!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    uhm ik heb eigenlijk niet helemaal juist getemperatuurd...vandaar ook geen ei gevonden! heb wel posi ovu test gehad op dag 17..en zit inmiddels op dag 39....

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Jouw HA weet welk hoe ze je positief moet houden he?:D Doe mij zo'n HA. Ik denk dat ik dit ook maar in mijn gedachten ga houden.....

Bij mij duurt mijn ongi deze maand ook 2 dagen korter als andere maanden dus misschien is dat ook wel een positief iets...... Ik ga ze onthouden en als ik het niet meer zie zitten zal ik mezelf dat vertellen.....

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    goh, dat is wel bijzonder ja, na zo lang wachten toch zwanger!!! Ik hoop dat dat voor mij ook gaat kloppen!!! Maar ja, ik moet wel eerlijk zeggen: ik ken genoeg mensen om me heen die inderdaad niet of met moeite zwanger raken dus ik vind het niet helemaal juist om te zeggen dat de kans statistisch gezien groter is. Statistiek zegt namelijk niets over ''individuele gevallen''...

gefeliciteerd in ieder geval!!!

6. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    @nana...tja mijn huisarts zei het.
    Het geldt inderdaag voor 'gezonde' stellen...en de stellen waarbij het langer duurt zijn nog altijd sterk! in de minderheid. Dus denk dat als je een normale cyclus hebt je er in eerste instantie best vanuit kunt gaan dat je tot deze categorie behoort. Pas na een jaar wordt het een ander verhaal.
    Klinkt misschien droog, heb tijdens de 10 afgelopen maanden af en toe zo kunnen denken, meestal was ik mega irrationeel en bang dat ik kinderloos zou blijven. Dus begrijp me niet verkeerd.

Jij ook heel veel succes!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ik blijf ook maar gewoon hopen dat onze wens ook nog wel komt!!!

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Meiden het was goed bedoeld hoor!
    Gewoon een hart onder de riem: niet opgeven!!!
    Jammer dat het in het negatieve getrokken wordt...
    Zegt meer over de ander dan over mij denk ik dan maar.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He Nanette,
    Hoe is het met jou? Lang niet gesproken!!!
    Hou jij de moed nog een beetje hoog meid?
    Jij zit hier ook al veel te lang op dit forum ;)

10. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

meiden voor iedereen die wacht is het wachten duurt veel te lang. Helaas wel ja. Maar er zijn er genoeg in dezelfde positie waar je lekker je hart kan luchten, kan best fijn zijn. Kom op voor iedereen komt ooit een roze wolk om op te zitten dus blijf altijd hoop houden!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @merah ik heb toch ook nog gezegd dat ik er vanuit ging dat je het goed bedoelde ;) en ook nog eens die smiley gebruikt....maar het schot me in eerste instantie niet goed nee...maar begrijp je nu wel! heb nog keertje gelezen :)

hier eindelijk bruinverlies begonnen dus kan dan nu ronde 9 in!

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ok, gelukkig maar.
    Ik begrijp namelijk heel goed dat als je een kind wilt, elke maand dat het niet lukt er 1 te veel is (heb zelf al heel veel van die maanden gehad ;) ).

Balen dat bij jou je ongi er ook weer aan zit te komen...
    Maar... nieuwe ronde nieuwe kansen! Vergeet dat niet!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee baal er niet van nu!! zit namelijk al op dag 39 dus mag ook wel komen..iedere keer die onzekerheid..met niet ongi worden en maar nega testen dus nu kunnen we verder! zie dat jij idd ook en hele tijd bezig bent!! knap hoor!!

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hoop dat je dat bespaard blijft!
    Zie dat je vaker lange cyclussen hebt. Dat is idd frustie.
    Wat dat betreft heb ik geluk. Mijn cyclus is elke maand op de dag gelijk.
    Moet nu alleen voor mn buikoperatie aan de pil! Hoe ironisch eigenlijk...

15. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    @sasje: Fijn dat je nu in elk geval duidelijkheid hebt. Lijkt me heel vervelend die lange cyclussen...

Mijn ongi is inmiddels weer voorbij ( 3 dagen korter als vorige maanden, misschien dat die etos-pillen dan toch wat doen en komt mijn ei ook eerder:(), de ovu testjes zijn weer besteld. Dus het klussen komt er weer aan....!!

Ik hoop dat het voor alle dames hier een positieve ronde is!!

@merah: Sterkte met je buikoperatie, ik hoop dat er voor jou ook eens wat goeds gaat gebeuren!!!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm mijn ongi heeft toch niet doorgezet :(

jij gebruikt de etos zwanger worden pillen om je cyclus wat korter te maken?? 1e keer dat je ze gebruikt?

17. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    tja, huisartsen zijn geen statistici. Beetje vergelijkbaar met de misvatting dat de kans op het gooien van een 6 (bij dobbelsteen) toeneemt als je vaker gooit...dat denken veel mensen wel, maar dat is statistisch gezien niet juist... .....maar goed, huisartsen zijn geen statistici en ik ook niet ;):).....nou meid, ik hoop wel dat je moed blijft houden......!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier nog steeds geen ongi doorgebroken :(

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Okeee, ik zit nog niet in ronde 9. Maar we wachten al wel meer dan 9 maand.
    In Maart/April gestopt met de pil (ben het niet gelijk netjes bij gaan houden). Inmiddels een aantal x ongesteld geweest. Helaas wacht ik nu al meer dan 100 dagen op mijn menstruatie. Ben er zo flauw van! Mijn cyclus is dus lang en erg onregelmatig.
    Wil nu zo graag ongesteld worden en gewoon opnieuw kunnen beginnen. Althans dan heb je weer een btje het idee dat je weer met een frisse start kunt beginnen.
    Ben sinds een dikke maand begonnen met temperaturen, hoop dat ik hier uiteindelijk wat aan heb.

Succes allemaal! Hopen dat we allemaal niet lang meer op het forum 'zwanger worden' hoeven te zitten.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb je al de huisarts gebeld??? ik zit inmiddels ook al op dag 45 ofzo en ook nog steeds geen ongi...wel al paar dgn heel klein beetje bruinverlies maar het zet dus niet door ;(

Deel Deze Pagina