alweer ronde 9 :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sasje24, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ben het hier niet helemaal mee eens, de eerste paar maanden is de gemiddelde vrouw nog aan het ontpillen of zoals ik nog aan het bijkomen van een mk (met een baarmoederontsteking). En nog niet van alle manieren gebruik aan het maken. Zoals bijv. tempen, ovu-testen, vruchtbaar slijm, noem het maar op.
    En pas naar een paar maanden heb je alles een beetje door en begin je dus echt met klussen;)...

Dat wil niet zeggen dat het niet heel vervelend is, met 9 maanden dacht ik echt, nou had ik een kindje in mijn armen kunnen hebben:( en dat gevoel werd elke maand alleen maar erger + de kans wordt wel steeds kleiner (mijn moeder is pas met 13 jaar zwanger geworden) dus daarbij kwam dan ook nog het gevoel, ik zal toch niet ook 13 jaar moeten wachten dat hou ik niet vol:( wordt nu al gek!!:)

Dus ga ik na anderhalf jaar toch maar na de gyn. en wacht ik dat maar af, ik wil namelijk niet blijven wachten. Nou zei mijn ha dat ze met jonge vrouwen anderhalf wachten (zal toch een reden voor zijn) en met gemiddelde leeftijd vrouwen een jaar en met vrouwen boven de 30 een half jaar. Daar zal toch ook een reden voor zijn:(.

Allemaal veel roze gewenst, want het is allemaal maar niks dat w8!!

Groetjes,
    Carlien:)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ik vind het toch met momenten wel erg moeilijk ik had me zelf wel voorgesteld van oh ontpillen duurt meestal 3 mnd dacht ik zelf..en dan met een maandje f 3 erbij dus na een half jaar zou het wel mooi zijn meegenomen als het lukt! maar helaas..bijna 10 mnd verder en nog steeds niks :( je houdt altijd wel in je achterhoofd van misschien duurt het wel heel erg lang voordat je aantelt..maar als het je dan toch overkomt baal je wel enorm :( nou ik gun ons ook allemaal erg snel dat er een klein wondertje mag komen hoor!

Deel Deze Pagina