Oke we hebben niets te klagen, we hebben inmiddels een dochter van ruim 1, maar 4 november 2005 vergeet ik nooit meer. Ik was 12 weken en 3 dagen, tegen iedereen verteld (met ruim 10 weken) dat ik zwanger was (de echo was goed, hartactie), echter ging t toch mis na die vreselijke eerste 12 weken! Vreselijke buikpijn ineens smorgens vroeg, gewoon krampen, ik wist dat t mis zou gaan toen... Toch gaan werken en net voor twaalf uur begon ik bloed te verliezen. Eenmaal thuis (bij mn schoonouders, want daar was mn mannetje) ging t helemaal mis. Op de wc kreeg ik nog enkele vreselijke krampen en kreeg ik uiteindelijk een mk. De enigste vraag die ik nu heb waarom. Kleintje (zo noemen we hem) en Danielle schelen iets meer dan een jaar, toch blijft t moeilijk. Danielle is een prachtig meisje, leergierig, lief en knap, maar ons kleintje die een jaar geboren werd, vergeet ik nooit meer. Allerlei datums blijven in mn hoofd. De datum van de eerste controle bij de huisarts, die van de eerste controle bij de VK, eerste echo. Ik weet dat er met mij meer zijn en er zo over praten doet me nog steeds veel pijn, hier op t forum kan ik wat van me afschrijven... Dankje voor t lezen... Diana
hey meiss vergeten doe je het nooit he.. ik wil je nog heel veel sterkte wensen! dikke digiknuffel voor jou
ook een dikke knuffel van mij. ik brand elke avond een kaarsje voor alle vlindermoeders en zal er ook eentje voor jou branden vanavond
Lieve Diana, Fijn dat je 'Kleintje' een mooi plekje kan geven hier bij onze andere vlindertjes. Ik kan me voorstellen dat alle data heel moeilijk zijn en zullen blijven. Ik hoop dat je in die tijd en ook nu nog veel hulp en steun hebt gekregen van de mensen om je heen. Zoals gezegd... jullie Daniëlle is een heerlijke meid om te zien. Ik hoop, nee... ik weet zeker dat Kleintje over haar en jullie waakt. Lief Kleintje... fladder hier maar lekker rond in de vlindertuin! Liefs, Josien