Dank je. Je hebt gelijk hoor. Ik voel me schuldig dat ik weer moet bellen. Maar tegelijkertijd kan ik er ook niet zoveel aan doen. De waterschades was mij liever bespaard gebleven, wat een ellende! Ze hebben me nog aangeboden om de trap opnieuw te bekleden en de gang boven opnieuw laminaat te leggen. Maar heb toen gezegd dat dat niet hoefde, omdat mn huis al genoeg op zn kop stond en ik vond dat het niet nodig was. De iPad, ja, kinderen laten wel eens wat vallen. Hij zit in een goede hoes, en ik doe er altijd een screen protector op. Deze keer viel hij van de trap en was dood. Kan gebeuren, het is niet dat ik nou zo roekeloos ben geweest.
Heel vervelend en dat kan natuurlijk gebeuren. Ik zou trouwens wel even navragen of dit voor jullie nog verdere gevolgen heeft. Ik ken namelijk iemand die door te vaak declareren een hogere premies moest betalen. En ook iemand waarbij de verzekeraar heeft aangegeven dat bij nog een volgende schade ze uit de verzekering zouden worden gezet...
Ja echt schandalig die ipad.. Sorry Gewoon bellen daar betaal je voor! Ik zie geen schokkende dingen. Enkel ( oke nu echt sorry) de ipad KAN een ''eigen schuld' zijn. Waterschade doe je, denk ik, niet perongelijk/bewust zelf.. Dus dit is 1x in de hoeveel jaar? Gewoon bellen dus!
Je betaalt toch elke maand netjes je premie? Dan mag je toch gewoon je schade opgeven? Als je geen gebruik maakt van je verzekering mag je dat bedrag ook prima elke maand op mijn rekening storten hoor, no problem! Gewoon die schade opgeven dus!
Ik denk maar zo, zij doen maandelijks een beroep op jou dus die 3x per jaar daar betaal je gewoon voor! Toch? Als het niet onder het verzekerde valt hoor je het vanzelf
Je betaalt voor service, dan mag je daar ook gewoon gebruik van maken Lekker declareren dus. Ik begrijp dat het wat vervelend voelt, maar dan hadden die mensen niet bij een verzekering moeten gaan werken. Bovendien, ze hebben toch geld zat en alle ongelukjes hebben ze ingecalculeerd. Anders kunnen ze geen winst meer maken
Ik snap dat je dit gevoel hebt maar je betaald daar wel voor. Elke maand weer. Gewoon weer aangeven. Misschien heb je ook weleens het gevoel gehad van, moet ik weer die verzekering voor nop betalen. Nou nu maak je er gebruik van. Succes!
Een verzekeraar is gewoon een commercieel bedrijf, geen overheid. Jij betaalt premie en ze zijn blij met jou als klant. Zij verzinnen deze verzekeringen juist voor deze doelgroep. Dus declareren mag gewoon voor alles wat bij de verzekeren hoort. Je gaat toch ook geen abo afsluiten bij de zonnebank en dan je schamen als je er komt om te zonnen. Dus gewoon lekker doen @iMoeder!