Afgelopen zondag naar Amsterdam gereden om te kijken naar een kooi voor onze papegaai. We zagen daar een mooie staan, alleen in de kleur die wij wouden hadden ze niet meer op voorraad (behalve showmodel). Ze zouden het bestellen en dan do of vr leveren. Nou prima dus gelijk maar afgerekend, dan hoeven we dat niet meer aan de deur te doen. Kijk ik een paar dagen later op hun site, blijkt de kooi 69.00 goedkoper te zijn . Ik natuurlijk gebeld. Konden we het geld komen halen (net of Amsterdam om de hoek ligt ) of we moesten over een paar weken maar weerbellen, want dan was de baas er weer en die kon geld overmaken. Bellen we vandaag of ze al weten of het vandaag geleverd wordt of morgen, kunnen ze het helemaal niet meer leveren zo snel. Een andere kleur zou pas over een week er weer zijn. Of we moesten het showmodel komen ophalen en dan kregen we nog wat extra speeltjes. Voordeel van ophalen is dat we ook gelijk onze 69.00 mee kunnen nemen, alleen zijn we dat ook wel voor een groot gedeeltje weer kwijt aan brandstof :x . Baal er weer als een stekker van dat wij weer van te voren, in goeder trouw, betaald hebben, anders was ik toch echt ergens anders gaan kijken.
Sh*t hee! Dat is best vervelend! Best wel gemeen dat ze het zo spelen! Ik zou ook niet goed weten wat ik zou moeten doen, je wilt die kooi natuurlijk zo snel mogelijk hebben en je geld ook! Voordat het verwatert.
Ik had de hele boel afgeblazen en die kooi lekker ergens anders gehaald. Ondanks dat je er dan een ritje extra voor moet rijden.
Ik zou niet de hele boel afblazen, aangezien je toch al hebt betaald. Ik zou gewoon eventjes wachten, en anders je geld terug halen bij de winkel
Echt balen zeg..... Voortaan niet meer zo lief zijn en niet te snel vooruit betalen! Mensen maken alleen maar misbruik van je goede gedrag! Succes!
kunnen ze niet gewoon het hele bedrag terug storten? dan hoef je er niet heen te rijden en kan je elders gaan kijken
zou ik idd ook doen. Gewoon geld terug eisen en ergens anders wat beters zoeken. Zowiezo blijven hun in gebreken want ze zeiden die kleur wel te kunnen leveren, wat nu ineens niet zo is.
We gaan vanmiddag naar Amsterdam om het showmodel op te halen (we krijgen morgen de papegaai al en tja die heeft een kooi nodig). We krijgen dan gelijk de 69.00 verschil + enkele speeltjes en voer extra. Kost ons weer een middag + de brandstof, maar dat zal ik ze vanmiddag ook wel even zeggen. Don't mess with zwangerschapshormomen .