Hallo, Ik ben op zoek naar leuke jongens kleding voor de bruiloft van mijn broertje. Wie heeft er nog ideeen waar ze online leuke kleding verkopen? Wehkamp, Otto, bonprix enzo heb ik al gehad
Belangrijke vraag is wat je er aan uit wilt geven. Merken zoals Carbone, S&D le Chic hebben mooie kleding voor jongens. Te koop bij bijv. Kixx Online of Kinderkleding-tekoop. Had een poosje geleden in peuter&kleuter dezelfde vraag gesteld voor mijn jongens en een trouwerij eind juni. Ik ben uiteindelijk na heeeel lang zoeken lokaal geslaagd. Leuk overhemd met korte mouwen en een 3/4 broek. Dat was ook waar ik naar op zoek was in een nog leuk budget maar bleek toch niet heel gemakkelijk.. Nu zag ik afgelopen week dat ze bij H&M ook hele leuke feestkleding (overhemden en nette lange en korte broeken) hadden hangen. Misschien daar eens kijken? Succes!
Onze zoon had op de bruiloft van m'n zwager en schoonzus een setje aan van Doerak. Een grijs/bruine 3/4 broek, witte overhemd en een bijpassende gilet. Daaronder had hij wit met grijze schoentjes. Stoer en toch heel netjes! Veel leuke reacties op gehad. Het stond m ook prachtig!!
Goeie tip is: Kinderkostuums online kopen | Jongens kostuums Heb daar een net doop pakje gehaald voor mijn zoon (broekje, blouse, strikje, giletje, en jasje) voor 40,- Was ongelofelijk stoer en erg mooi! Ze leveren ook erg snel.
Ik heb bij Gelegenheidskleding & feestkleding voor kinderen | Humpiedump.nl twee super schattige echte pakjes gekocht voor zoontje en broertje (toevallig even oud). Inclusief alles (schoenen, driedelig pak, overhemdje en strikje) was ik per persoon 50,- kwijt. Ze zagen er echt héél lief uit...
Wij hebben zaterdag een bruiloft gehad en ik ben geslaagd via Pompdelux hele leuke kinderkleding nieuw merk. Mijn vriendin geeft party's daarvan maar misschien dat het inmiddels ook online kan ?
dank jullie wel voor de tips. Ga zeker even bij H&M kijken. Ook die pakken voor kinderen vind ik erg leuk en betaalbaar heel belangrijk...