denk dat dat voor ieder anders is... Ben rij instructeur, dat vind ik een leuk beroep. Maar ik vind bv vrachtwagenchauffeur ook een leuk beroep...lekker in je eentje zo'n groot voertuig besturen... (nee ben geen manwijf hihi)
Directrice van een onderwijsinstelling Projectleider filosoof ( maar daar verdien je geloof ik niks mee, )
Ik ben ziekenverzorgende. Wat ik met heel veel plezier doe. Maar werken op een kinderdag verblijf is ook leuk heb ik ook een blauwe maandag gedaan..... \/
ik werk met verstandelijk gehandicapte mensen en jongeren. Ook met meervoudig gehandicapten, echt erg leuk en gevarieerd werk. Heb ook op een kdv stage gelopen was ook leuk alleen voor mij niet uitdagend genoeg. Als je creatief bent is werken in een bloemenzaak ook leuk (doe ik ook nog tussendoor haha)
Archivaris in een bibliotheek of groot historisch archief ofzo (lijkt me heerlijk tussen stoffige paperassen, alles op datum, alfabetische volgorde enzo... ben wat dat betreft best wel een perfectioniste denk ik) Activiteiten begeleidster verstandelijk gehandicapten Horeca (bar-werk... keuken vink nix) Weddingplanner
Toemaar! Heb jij ff een goed stel hersens meis! Ik werkte bij de douane voordat ik me dochter kreeg. is alweer 16 jaar geleden. Groetjes Marjo
Kapster lijkt me inderdaad ook leuk als je het kan tenminste en dan je eigen klanten kring....Advocaat lijkt het salaris me wel leuk verder niet. Wat me ook leuk lijkt psycholoog of relatiebemiddelaar of zoiets ..