Ik zit net te forummen en ik krijg me toch ineens een bui om een dvd op te zetten met allemaal heerlijke kerstliedjes! Zo gezegd zo gedaan,Belinda zit nu dus heerlijk mee te bleren met White Christmas enzo 8) Leuke bijkomstigheid is dat het hier intussen is gaan motsneeuwen. Nog meer van die mafkezen hier?
Ja hoor hier nog zo'n mafkees die al heerlijk kerstliedjes aan het luisteren is Alleen sneeuwt het hier jammer genoeg nog niet!
Precent! Dus hier nog een Mafkees... mijn man wordt helemaal gek van mij want heb nu al de Absolute Christmas Colletion Top 100 gebrand. Heerlijk.. Deze stond er niet bij op.. zelf maar opgezocht.. Win or lose, sink or swim One thing is certain, we'll never give in Side by side, hand in hand We all stand together Play the game, fight the fight But what's the point on a beautiful night Arm in arm, hand in hand We all stand together La la la la la la la la Keeping us warm in the night La la la la la la la la la la la Walk in the light You'll get it right La la la la la la la la Keeping us warm in the night La la la la la la la la la la la Walk in the light You'll get it right Win or lose, sink or swim One thing is certain, we'll never give in Side by side, hand in hand We all stand together
Oei, ja das met die kikkers. Nooit begrepen waarom dat eigenlijk een kerstnummer is, maar hij blijft leuk. Hier ook nog een die al 2 weken kerstradio aan het luisteren is. 24 uur per dag Kerstliedjes. YaY!
hihi, heb net ook de kerstcd opgezet... Kan wel janken, zo heeeeerlijk deze tijd.. Babyfoon naast me, met de geluidjes van mn kleine meissie.. Wat een verschil met vorig jaar (oja, een heeeele groote mok met hazelnootkoffie en een flink stuk speculaasstaaf dragen ook bij aan het gelukzalige gevoel, de goede voornemens komen in 2009 pas.. geef immers bv oops, offtopic)
Let maar op hoe vaak je hem nu gaat horen op de radio.. Volgens mij van rupert the bear een kerstfilm.. Weet niet zeker hoor..
maar weer ff on topic ja ik heb ook al de kerst kolder voor al de weekenden met het ontbeid staat de pc op skyradio christmas station
Hier ook al de kolder in mijn kop (schaam me) Had vandaag mijn vader gevraagd of hij niet kon helpen met de kerstboom optuigen. En hij kwam gelijk en nam al de spullen mee (staan bij mijn ouders opgeslagen) De lampjes branden nog niet, eerst morgen de sint bij mijn ouders vieren en dan de boom aan !
Deze blijft ook altijd leuk... Kom je ook direct in de kerststemming: http://www.youtube.com/watch?v=3354flS1KJs
oh krijg van jullie ook helemaal de kriebels vorig jaar was mijn vriend varen (zit bij de marine) met kerst en oud en nieuw dus hebben wat in te halen. we gaan dan ook morgen op jacht naar een leuke kerstboom en dan lekker optuigen, warme chocomelk erbij (zonder rum helaas hihi) met slagroom, kerstmuziek op, heerlijk! welke radiozender zendt nu dan kerstmuziek uit?