Ja ik ben een tevreden Ziggo-klant (uitstervend ras denk ik) met een waarschijnlijk simpele vraag, maar zelfs daar is geen tijd voor.
ik heb ook kabel, kan ook via de kabel tv kijken maar ik had een kinderpakket aangevraagd en een turks pakket, dus ik moet digitale tv hebben anders kan ik geen turkse zenders kijken. Snappie? Ik heb wel tv nu, via de kabel, maar dat wil ik niet, ik wil digitale tv, heb niet voor niks 100 euro voor die klote decoder betaald, ik heb namelijk alleen tv, niet dat all in 1 pakket.
@Loeki, heel erg herkenbaar. Ik probeer nu al 6 dagen Ziggo te bereiken, om een afspraak met een monteur (die het alles in 1 pakket gaat installeren) te wijzigen. En al 6 dagen krijg ik te horen dat het te druk is bij de klantenservice en dat de verbinding wordt verbroken. Sinds vandaag dus alleen een ingesprek toon. En ook in ons postcode gebied (noord groningen) is er een storing. Het gekke is, is dat je wel ziggo aan de lijn kan krijgen als je nieuwe klant bij ze wil worden. Dat je een hogere rekening hebt is wel erg vreemd...ik weet wel dat je 10 euro moet betalen voor het bezorgen van de digitale ontvanger. Wat staat er voor 'extra' kosten bij je online rekening? Wij hebben nu alles los van Ziggo, dus....internet, telefoon en kabel televisie. Ik vraag me af of ze me wel goed hebben voorgelicht aan de telefoon. Want ik wil beneden in de woonkamer digitale tv en op de slaapkamer gewoon kabel tv behouden, ze zeiden dat dit geen probleem is en ook niks extra kost.
Geen idee ik kan niet in Mijn Ziggo komen, daar moet ik de klantenservice voor bellen en ja ... dat wil dus al dagen niet. Groningen, Friesland, alles hier ligt op z'n gat. Zal vanavond wel weer naar Radar kijken, die zullen er wel weer over berichten. Ja nieuwe klanten kunnen wel contact krijgen, maar die kappen je af als je een vraag stelt.
Ziggo heeft onterecht 40,- afgeschreven van onze rekening (in juli) 110.000x gebeld maar iedere keer van het kastje naar de muur... dus uiteindelijk maar de conclusie getrokken dat we het zo maar laten want de telefoon kosten zijn straks het dubbele... Hebben nu alleen digi tv van ziggo... hadden altijd ahome en net tijdens de verandering naar ziggo gingen wij verhuizen en moesten we nieuw internet hebben en goed ziggo was weken niet te bereiken dus maar een ander (telfort) en bne ik ook blij om want zoveel klachten... niet normaal meer.
Dat klopt hoor. Wij hoefden alleen een extra kabeltje op de decoder aan te sluiten op de tv in de wopnkamer, de HD-recorder en alle andere tv's blijven gewoon op het analoge signaal werken.
@Loeki, jeeetje dat is inderdaad handig....dus je kan nu ook helemaal niet nagaan waarom ze het hebben afgeschreven. Oke dus we kunnen boven wel gewoon analoog kijken, gelukkig. Was eigenlijk best wel bang om over te stappen naar alles in 1 pakket, want als je iets gaat veranderen, gaat er bijna geheid wat mis. Inderdaad vanavond maar even radar kijken.
Ja ik heb geen idee wat mijn gebruikersnaam is. Klantnummer weet ik wel, maar we moesten een account aanmaken bij Mijn Ziggo en dan zegt hij dat er al een account op ons klantnummer is, terwijl we tot vrijdag helemaal niet bij Mijn Ziggo konden komen, dus ook geen account aan kunnen maken.
Ja dat dachten wij ook, maar dat is blijkbaar niet het geval. Met onze @home gegevens komen we niet in Mijn Ziggo
Wat raar Heb er gister nog op ingelogd om telefonie te bestellen. En dat zijn toch echt mijn @home gegevens. Zal het nog eens proberen.
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar. Als je jouw wachtwoord wil wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice: 0900-1884 (lokaal tarief) Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Misschien is dit het probleem Dit is de melding die ik nu krijg.
Hihihi, ja, maar na veel zoeken ben ik eindelijk in Mijn Ziggo. Blijkt dat ze ons alle pakketten voor digitale tv aansmeren, maar we hebben hun een antwoordkaart gestuurd dat we ALLEEN het standaard pakket willen. Dus nu moet ik dus Ziggo zien te bereiken dat we niet wensen te betalen voor ongevraagde diensten ... denk dat de problemen nu pas beginnen.
Gelukkig weet je nu waar het aan ligt. Nu nog de klantenservice zien te bereiken en hopelijk krijg je je geld terug. Succes!