Alweer Ziggo

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik denk niet dat ik die moeite ga doen, het gaat om 10 euro en ik ben aan telefoonkosten denk ik meer kwijt.

We kregen een tijd geleden een brief van Ziggo waarin we welkom werden geheten bij Ziggo Z2 digi-tv, maar we willen Z1. Dus wij hebben toen al gebeld dat we Z1 wilden. Dat moesten we in orde maken bij Mijn Ziggo, maar daar konden we niet op inloggen. Nu staat er dus op Mijn Ziggo dat we idd Z2 digi-tv hebben. Dat heb ik nu iig opgezegd dus volgende maand zou dat niet meer afgeschreven mogen worden.

Ik geloof dat ik me de ergernis van de Ziggo-klantenservice maar bespaar, dat is slecht voor mijn bloeddruk :)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik begrijp je heeeeel goed hoor!

Maar is voor ziggo lekker makkelijk geld verdienen zo.

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb ze net weer gebeld, krijg wel de verkoopafdeling eraan, maar de technische dienst niet. Die moet ik net hebben, heb maar weer een boze mail gestuurd, niet dat het helpt maar ja.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ze verdienen er toch wel aan, als ik niks zeg verdienen ze 10 euro, als ik ga bellen verdienen ze dat aan telefoonkosten, dus ja, ik ben het geld toch kwijt denk ik.

Trouwens ze hadden mijn ww terug gezet naar mijn postcode+huisnummer. Daar snap ik helemaal niets van, toevallig stond het nog ergens in mijn history van firefox. Anders was ik er echt nooit opgekomen dat ze dat zouden gebruiken.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Zeggen ze net bij Radar dat ze het idee hebben dat Ziggo de problemen oplost. Pffff nou ja zeg!
    Tja als je de klantenservice afsluit, heb je inderdaad tijd om dingen op te lossen :evil:

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat zag ik ook :evil: die zijn gek.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb Radar gebeld, krijg ik de volgende mededeling "Helaas zijn al onze lijnen bezet, probeerd u het later nog eens."

HET ZIT GEWOON IN MIJN TELEFOON :confused:

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wij zijn ook ziggo geworden maar afkloppen geen problemen hier.
    Ze hebben de pakketten van @home gewoon 1 op 1 overgenomen. Helemaal prima.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Loeki, hahaha dan ligt het zeker ook aan mijn telefoon. Bij mij zijn ze ook aldoor al bezet.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Misschien moet ik Ziggo even bellen.

"Er zit een fout in mijn telefoon, als ik een 0800 of 0900 nummer bel krijg ik aldoor te horen: 'Helaas zijn al onze lijnen in gesprek.' kunnen jullie daar iets aan doen?"

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    LOL :) moet je er wel eerst doorkomen ;)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  13. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Hoera!
    Wij hebben ziggo er vandaag uit gegooid....
    Waren het zo zat. Zoveel storingen, zo vaak telefonisch onbereikbaar, internet constant moeten resetten.
    Lange wachttijden bij de helpdesk om dan iemand aan de lijn te krijgen die zegt: Mevrouw, alles is goed dus wij weten ook niet waar het door komt....het zal wel aan u zelf liggen..... :confused:

Nu televisie via digitenne van KPN: Geweldig!
    Internet en telfonie via xs4all.
    Ook al de helpdesk nodig gehad, maar dat werd keurig afgehandeld!

Voor ons nooooit meer Ziggo!

Manytroubles

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha, ik zag je nickname op het laatst en dacht:

'Maar het was toch opgelost? :(

hihi

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb Radar niet kunnen bereiken voor 22 uur. Die zijn dus eigenlijk geen haar beter dan Ziggo. De pot verwijt de ketel. :)

16. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Slik...wij hebben het net afgesloten, met als motto; als het niet bevalt, kun je binnen een maand weer opzeggen....
    We twijfelden tussen Tele2 en Ziggo, maar gingen voor het maand ipv jaarcontract. Ik ben benieuwd..

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Manlief werkt in een telecomshop en daar weigeren ze al een tijd ziggo te verkopen vanwege de ellende.
    Ze hebben simpelweg gezegd, eerst jullie zooi op orde dan praten we verder.
    En dat is al een tijd geleden...

Maar tip van mijn man, loop een telecomzaak binnen die ziggo verkoopt met je klacht.
    Hun hebben een apart nr die ze kunnen bellen en kunnen dus alles navragen en proberen een oplossing te vinden.
    Manlief krijgt bijna dagelijks klanten binnen hiervoor en hangt ook aardig vaak in de tel.
    Helaas lukt het niet altijd, maar hij heeft toch aardig wat mensen kunnen helpen met hun problemen.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat het niet veel uit maakt hoor. Mijn zusje is net overgestapt en door een fout van Tele2 zit ze de hele maand november zonder telefoon en internet.

Het enige wat ECHT steekt bij Ziggo is de onbereikbaarheid van de helpdesk vind ik.

19. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Nou meiden. ik heb nu al iets meer als een jaar @home. in juli of augustus meende ik dat het was kregen we een brief dat @home veranderd ging worden naar ziggo ik zat meteen in een rats want dat kan nog wel eens problemen op leveren. we hadden al het alles in 1 pakket dus hoefde we nergens op te wachten. maar tot op de dag van vandaag geen problemen. bij @home moest ik verschillende keren bellen (telefoon deed het niet meer internet lade niet) maar nu met ziggo nergens geen last van. afgelopen week merkte we wel dat er iets niet afgeschreven en een dag later kregen we daar een brief over binnen dat de kabel tv voortaan gewoon bij het totaal pakket word gerekend. voorheen betaalde je dus 15,90 los voor de tv en dat zit nu in het totaal pakket.en daar ben ik blij om! voor mij geen problemen met Ziggo

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    JA de 15,90 zit nu idd in het pakket, bij ons nu ook voor het eerst.

De berekening voor alles-in-een is zo

47,95 euro voor internet Z3
    15,90 euro voor televisie Z1
    9,95 euro voor telefonie

Totaal dus 73,80 euro. Korting alles-in-een 9,95 euro. Dan kom j dus roond die 64,95 uit. Alleen hebben ze ons nu om onduidelijke redenen op Z2 gezet voor tv en hebben we Z3 betaald terwijl we dus nog niet sneller hebben dan Z2.

Deel Deze Pagina