Ik ben 17 juni 2003 gestopt met de pil, in de hoop een goede zwangerschap te mogen mee maken. Helaas.... Na 9 maanden raakte ik zwanger, het ging al snel fout bleek achteraf. Met 6 a 7 weken is het hartje bijna direkt na het begon te kloppen ook weer gelijk gestopt. Ik dacht ondertussen al 11 weken zwanger te zijn dus die klap kwam erg hard aan. Ik werd gecurreteerd en ging ondanks alles vol goeie moed op naar een nieuwe droom..... 2 maanden hierna had ik weer een miskraam, deze was wel minder heftig. Ik had last van erg veel bloedverlies, maar hoefde niet gecurreteerd te worden. Zelf wist ik niet echt dat ik zwanger was, mijn ha kwam daar achter. Mijn cyclus was toen de tijd heel erg onregelmatig en zat tussen de 20 en 60 dagen!!! Na een jaar vol ellende, mijn schoonmoeder overleed na een kort maar heeeel heftig ziektebed aan kanker, ons huis werd maar niet verkocht en tot slot kregen we in ons tijdelijke verblijf (nadat we ons huis eindelijk verkocht hadden na 2 jaar) een hevige lekkage waardoor we eigenlijk alles wat we hadden kwijt raakte. Van kleding tot meubels alles, maar dan ook alles waren we kwijt. Gingen we weer vol goede moed verder.(eigenlijk zijn we altijd verder gegaan, maar waren op dat moment met heel veel andere dingen ook bezig) We hadden een jaar op ons nieuwe huis gewacht en eindelijk kregen we de sleutel!!! Op 1 sept 2005 was het de dag en op 9 sept deden we een test en jippie hij was positief. We dachten dat we nu opnieuw konden beginnen en hoopte dat onze gelukkige jaren nu dan eindelijk begonnen. Helaas ik kreeg al weer gauw een bloeding en wat bleek helaas miskraam nummer 3.... Nou toch na een gesprek met de ha naar de gyn. Ook al wilden we dit liever niet we hadden na 3 keer eigenlijk weinig keus. 14 november was de dag onze eerste afspraak. De gyn. was niet echt een vriendelijke man en dat was erg vervelend. Hij vroeg ons wat we wilden, dat hij zou doen... Heel raar en ik vertelde hem dat ik graag wilde dat hij zijn werk zou doen!!!! Dit was natuurlijk een foute start, maar ik zat op van de zenuwen en dan krijg je zo een vraag... We begonnen met bloedonderzoeken en chromosomenonderzoeken voor mij en mijn vriend. Alle uitslagen waren goed er was niks vreemds te vinden. Wij toch blij en opgelucht natuurlijk en ik raakte weer zwanger.. Joepie en wat bleek ik was schijnbaar al 8 weken!!!! Helaas 23 januari 2006 kon ik miskraam nummer 4 op mijn lijstje zetten. Zelfs de botte gyn. begreep hier niks van en ik moest wekelijks bloed gaan prikken. Hij zei dat het een raadsel was, maar ja als dat voor hem al zo was... Wat was het dan voor mij???? Zodra ik mijn menstruatie zou hebben moest ik bellen voor een afspraak en dan zouden we een hysteroscopie gaan doen, of te wel een kijkje in mijn baarmoeder. Het onderzoek is me heel erg meegevallen, maar dat komt ook omdat alles goed was. Ik ben helemaal gezond volgens de Gyn.... Heel erg fijn gevoel, zeker omdat ik nu weer zwanger ben Ik ben heel erg blij maar zo voorzichtig blij Weet nog niet precies hoever ik ben, omdat mijn cyclus erg onregelmatig is...Ik hoop in ieder geval verder te zijn dan ik nu denk. Als het goed is krijg je de verschijnselen (afscheiding, gevoelige borsten en vermoeidheid) pas in je 4de/5de week, ik hoop dus volgende week woensdag goed nieuws te krijgen... Oh wat hoop ik dat dit goed gaat, het is mijn 5de zwangerschap en ik hoop zo heeeeeel erg dat ik mijn 1ste kindje in januari in mijn armen mag vasthouden.... Veel liefs Levi
Meid wat een rottijd heb jij gehad!! Ik ga heel hard duimen dat het kleintje blijft zitten waar die zit want daar zit die goed!!!!
Jee zeg, wat een vreselijke tijd heb je achter de rug. En zoveel miskramen. Hopelijk is het dit keer allemaal goed!!! Ik zal voor je duimen!
Wat een verhaal Ik ga heel hard duimen dat het nu goed gaat meid! Gefeliciteerd en probeer voorzichtig te genieten. Kan me voorstellen dat dat moeilijk is!
Jeetje, wat een verhaal. Ik wil je toch al feliciteren en hoop echt van harte dat het deze keer lekker blijft zitten waar het hoort. Jullie hebben het verdiend!!!! Heel veel sterkte voor de komende tijd en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!!!!
wat een rottijd heb je achter de rug zeg Ik ga ook heel hard voor je duimen dat het deze keer goed gaat, want nadat ik je verhaal heb gelezen heb je dat wel verdiend. heel veel succes.
Jeetje wat een verhaal Levi! Hoeveel kan een mens hebben?! Jij moet wel een enorme doorzetter zijn. Ik hoop dat dit kleintje blijft zitten. Heel veel succes!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat het deze keer goed mag gaan en dat je in januari 2007 een wolk van een baby in je armen mag hebben! Ik gun het je van harte meid!