Ik heb sinds vanmorgen buikpijn die voelt als menstruatie krampen en het trekt ook door naar mn rug. Ze komen en ze gaan weer.. ( oh en het zijn geen harde buiken die doen geen zeer ) Nou doet dit niet echt pijn pijn maar ze zijn wel gevoelig. Ik heb niks geks gedaan waar de pijn van zou kunnen komen. Maar is dit herkenbaar voor iemand?
ik zou even contact opnemen met de verloskundige voor de zekerheid. dan kan ze even kijken of alles in orde is. misschien heb je een blaasontsteking?
Hoe ik het lees denk ik aan rugweeen, Maar als ik je banner lees ben je pas 28weken dus zou het dan wel heel vroeg zijn daarvoor.... Bel idd je vk op!
Hey, Ik heb dit sinds vanacht ook. de vroedvrouw zei dat het bandenpijn is. niets ernstigs wel pijnlijk. moet rustig aan doen.
Klinkt wel een beetje als weeën/voorweeen? Ik zou ff voor de zekerheid je vk bellen want dat is nu echt nog te vroeg. Zou ook bandenpijn kunnen zijn als je het bv aan 1kant van je ug voelt? Dit heb ik namelijk ook gehad. Kan erg pijnlijk zijn.
Nooit geweten dat dit bandenpijn zou kunnen zijn haha. Heb wel veel last gehad van bandenpijn maar dit was meet een stekerige pijn alsof ze er wat in prikte zeg maar ( weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen haha )
Ik heb even gebeld inderdaad en ze zegt omdat ze niet regelmatig komen en ook niet continu aanwezig zijn dat het oefenweeën zijn.
Fijn dat het waarschijnlijk oefen weeen zijn, maar zou het toch wel in de gaten blijven houden en meteen bellen als ze vaker komen. Mijn weeen kwamen ook niet meteen regelmatig
Ik heb dat sinds vorige week ook af en toe, maar in combinatie met harde buiken. Ik heb mijn vk niet gebeld....
Ik had zoiets de afgelopen weken ook, en had ook meer en pijnlijkere harde buiken dan anders. De kleine blijkt ingedaald (tussen 27-28 weken), dus vermoedelijk komt het daardoor bij mij! Nu nog wel krampen/steken, maar weer wat minder heftig en wat minder harde buiken...