Buikpijn die komt en gaat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saja87, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb sinds vanmorgen buikpijn die voelt als menstruatie krampen en het trekt ook door naar mn rug.
    Ze komen en ze gaan weer.. ( oh en het zijn geen harde buiken die doen geen zeer ) Nou doet dit niet echt pijn pijn maar ze zijn wel gevoelig.

Ik heb niks geks gedaan waar de pijn van zou kunnen komen.

Maar is dit herkenbaar voor iemand?

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik zou even contact opnemen met de verloskundige voor de zekerheid. dan kan ze even kijken of alles in orde is.
    misschien heb je een blaasontsteking?

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Blaasontsteking is het niet heb toevallig gisteren mn urine na laten kijken.

4. MeLili

MeLili Lid

24 nov 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ik het lees denk ik aan rugweeen, Maar als ik je banner lees ben je pas 28weken dus zou het dan wel heel vroeg zijn daarvoor.... Bel idd je vk op!

5. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hey,

Ik heb dit sinds vanacht ook. de vroedvrouw zei dat het bandenpijn is. niets ernstigs wel pijnlijk. moet rustig aan doen.

6. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Klinkt wel een beetje als weeën/voorweeen? Ik zou ff voor de zekerheid je vk bellen want dat is nu echt nog te vroeg. Zou ook bandenpijn kunnen zijn als je het bv aan 1kant van je ug voelt? Dit heb ik namelijk ook gehad. Kan erg pijnlijk zijn.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nooit geweten dat dit bandenpijn zou kunnen zijn haha.

Heb wel veel last gehad van bandenpijn maar dit was meet een stekerige pijn alsof ze er wat in prikte zeg maar ( weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen haha )

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik denk toch wel voorweeen of al weeen. Even contact opnemen met de verloskudige.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb even gebeld inderdaad en ze zegt omdat ze niet regelmatig komen en ook niet continu aanwezig zijn dat het oefenweeën zijn.

10. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Fijn dat het waarschijnlijk oefen weeen zijn, maar zou het toch wel in de gaten blijven houden en meteen bellen als ze vaker komen. Mijn weeen kwamen ook niet meteen regelmatig

11. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam

Ik heb dat sinds vorige week ook af en toe, maar in combinatie met harde buiken.
    Ik heb mijn vk niet gebeld....:(

12. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ik had zoiets de afgelopen weken ook, en had ook meer en pijnlijkere harde buiken dan anders. De kleine blijkt ingedaald (tussen 27-28 weken), dus vermoedelijk komt het daardoor bij mij! Nu nog wel krampen/steken, maar weer wat minder heftig en wat minder harde buiken...

Deel Deze Pagina