Hai dames, Zouden jullie naar m'n temperatuurkaartje willen kijken? Er staat een kruis maar ik snap niet qua temperatuur waarom FF er een kruis neer heeft gezet. Lijkt wel alsof hij een erg lage gemiddelde temperatuur aan houdt. Of komt het door de eggwhite invulling? Op de dagen van het kruis had ik omowitte ovulatietesten en gisteravond een beetje een streepje, meer dan in de maanden evoor.... Ben een beetje in de war.... Thanks voor het kijken alvast Xx
Dat komt idd door je eggwhite. Waarschijnlijk zal hij het kruis verplaatsen als je je echte eisprong hebt gehad. Je kan ook nog je negatieve ovu testen invullen
Volgens mij moet je die invullen bij OPK. daar heb je een uitklapschermpje en kan je een +, - en een n/a invullen. Je moet daar dus de - invullen.
Stippellijn betekent dat FF er ook niet zeker van is. Hij zet je basale lijn nu wat lager omdat je 3 lagere tempen hebt gehad en hij pakt het gemiddelde van die tempen als coverlijn. Jouw basale temp ligt overigens tussen 36.6 en 36.7 dus hij moet 36.9 of hoger zijn voor een eisprong.
Zou iemand nog even willen meekijken? Pretty please? Ik heb het gevoel dat mijn kaartje er niet zo gunstig uitziet....
Wat ik al dacht..... Na een cyclus van 16 dagen ongesteld geworden. Deze keer geen 5 dagen bruinvelies vooraf. Gewoon rood. Oké ik bloed niet continue door en vooral met naar de wc gaan maar m'n temperatuur zegt genoeg. Ben heel erg verdrietig. Ipv bloed prikken na m'n gestelde nod op 26 februari denk ik dat ik dat morgen al moet laten doen. Hoe bizar, had gisteren een consult bij de fertiliteitsverpleegkundige