Hallo dames, We zijn met de eerste ronde bezig nadat ik gestopt ben met de pil na 9 jaar. En nu zou ik weleens willen weten wat jullie denken dat het kan zijn. Ik weet mijn cyclus niet helemaal, maar ben meteen begonnen met tempen en ovtesten. 11 juli was 1e dag van mijn menstruatie en gestopt op 12 juli (negatieve test) voor de 27e was mijn temp niet hoger dan 36,9 op de 27e is deze gestegen naar 37,9 en sindsien blijven schommelen tussen 37,2 & 37,3 (werkelijk iedere dag om en om) ronde de 27e ovtesten met positief resultaat (hiervoor negatief) dus alle dagen geklust. Heb trouwens de 27e ook duidelijk mijn ei gevoeld. De dagen erna flink kramp gehad. Sindsien ook iedere dag licht streepje op ov testen. Misselijkheid komt met vlagen, heb het ene moment geen honger en dan kan ik mezelf wel volvreten. Ben ook doodop maar lig al vroeg in de ochtend wakker en kan moeilijk in slaap vallen op sommige dagen. 1 augustes had ik 2 echt pijnlijke flinke steken in mijn onderbuik voornamelijk rechts. Sinds 2 dagen kramp in mijn onderbuik (boven het schaambot) in lies en bovenbeen en veel last van mijn rug. Gisteren zag ik dat mijn tepel (niet tepelhof maar in het midden) wit was en nu nog steeds, soms kan ik er wat vanaf halen zeg maar. En nu zie ik dat ik op mijn tepelhof bultjes krijg (ook echt halverwege). Merk ook wel dat mijn borsten gevoeliger zijn en af en toe jeuk aan mijn tepels, maar meer van binnenin waaraan je niks kan doen. Ook meer aders over mijn borsten. Mijn urine is ook al een aantal dagen flink troebel ene keer wat oranje en de andere keer is het net fanta haha. Vorige week zaten er witte vlokjes in. Ik durf niet te veel te hopen maar dat doen we allemaal wel. En ik heb ook een raar gevoel van binnen en het kriebelt allemaal net onder mijn navel. Poeh het is een heel verhaal maar volgens mij heb ik alles gehad. Uiteraard te vroeg voor een zwangerschapstest maar deze was nu negatief. Moet wel nog even wachten met testen. Wat denken jullie.... zou er een wondertje komen of komt het door het ontpillen?
het kan beide. Lichte strepen op de ovulatie testen heb je altijd. Er zit altijd lh in de urine. Ik zou even wachten met testen tot je nod
Een licht streepje op een ovulatietest zegt helemaal niks over een eisprong of zwangerschap! Dat is gewoon een negatieve test waar je werkelijk niks uit kunt opmaken. Een vrouw heeft standaard LH in haar lichaam, de gehele cyclus, dus ook tijdens de menstruatie. LH kan schommelen in je cyclus. Dus dat je voor je eisprong een witte test had, kan prima betekenen dat je na je eisprong wel een licht streepje ziet. Heeft niks met een mogelijke zwangerschap te maken. Een knallende ovulatietest rond je NOD zou op een zwangerschap kunnen duiden, maar dat hoeft trouwens ook absoluut niet. Rond je NOD nogmaals testen met een zwangerschapstest. En die kwaaltjes en symptomen die je hebt, hoeven ook niet perse op een zwangerschap te duiden helaas. Kan net zo goed op menstruatiesymptomen duiden. Er zit weinig tot geen verschil tussen. De meeste vrouwen merken overigens niks vreemds in de ronde dat ze zwanger bleken. Je hoeft namelijk niet perse iets te zien of te voelen als je pril zwanger bent! Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG. HCG meet je met een zwangerschapstest welke bij jou dus nog negatief is....... Hoop dat je gauw een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben!
De eerste ronde nadat ik gestopt was met de pil had ik ook last van al die dingen, en omdat je het nu voor het eerst gaat proberen is het natuurlijk heel spannend en daardoor kan je jezelf vanalles wijsmaken... Ik zou gewoon even ontspannen en eerst een aantal rondes je eigen cyclus is de gaten houden, misschien heeft je lichaam wel wat tijd nodig Uiteraard hoop ik voor je dat het wel goede tekens zijn, maar daar kom je alleen maar achter door over een tijdje te testen met een zwangerschapstest
Bedankt voor de reacties. Uiteraard ga ik ervan uit dat het niets is. Maar blijf toch een raar gevoel hebben van binnen. Ik snap nu wel hetgeen de ovtest. En zal hier geen hoop meer op zetten. Het is voor mij heel lang geleden dat ik een normale menstruatie heb gehad dus ik weet niet echtmeer wat daar allemaal bij hoorde. En bij mijn ontrekkingsbloedingen had ik nergens last van. We zullen het afwachten.