Met enige vertraging is op 21 december om 13:04 onze dochter Alysha (Maria Thereza) geboren middels een keizersnede. Het is allemaal heel onverwachts gebeurd/gegaan. Mevrouw lag al sinds week 28 in een stuitligging (met haar billen naar beneden). Op het moment dat ik al 41 weken en 4 dagen in verwachting was, had ik nog een laatste afspraak met de gynaecoloog. We zouden dan bespreken of we zouden kiezen voor een natuurlijke bevalling of voor een keizersnede. Maar diezelfde nacht heb ik ook weeen gekregen. Tijdens de afspraak bleek dat mevrouw nu ook met een beentje naar beneden lag en dat ik inmiddels 2 cm ontsluiting had. De gynaecoloog gaf aan dat ik alsnog natuurlijk mocht bevallen, maar dat 80% van vrouwen in mijn situatie alsnog moeten bevallen middels een keizersnede. Ik heb op dat moment gekozen om toch voor een keizersnede te gaan, alhoewel dit niet op mijn verlanglijstje stond. Maar ondanks dit gegeven, zijn we natuurlijk ontzettend blij met de geboorte van ons prinsesje.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Wauw,wat een mooie namen heeft ze ,super. Geniet lekker van jullie meisje, liefs Petra
GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Alysha., geniet er maar heerlijk van. veel liefs. xxx