Eindelijk daar is ze dan Alyssa Jara, bij 41 weken en 4 dagen geboren de ontsluiting wilde niet vorderen dus besloten een keizersnede. Had al een ruggeprik ivm de pijn maar ze besloten om een nieuwe ruggeprik te plaatsen voor de keizersnede. Hierdoor zakte mijn bloeddruk heel snel dus ze moesten snel handelen. Manlief stond zich nog om te kleden en bij mij besloten ze al te beginnen dus ik lag al open toen hij binnen kwam. (ja keuzes maken van of niet overleven en kleine meid ook niet) Heb dit pas achteraf allemaal gehoord ow wat heb ik me ziek gevoeld en veel liggen spugen op de ok en ook medicatie gekregen. Kleine meid huilde niet toen ze uit me buik was en deed dit pas na 3 min ong, leken wel uren voro ons. Score was met 1 min een 1 maar met 5 min alweer een 8 Ze heeft 2 dagen op de neo gelegen. Daarna lekker bij mij en na 5 dagen mochten we eindelijk naar huis Merk dat ik nu de klap krijg
Van harte gefeliciteerd! heftig hoor, snap goed dat het nu allemaal ff binnen komt. Sterkte en geniet er van!
Jee meid heftig hoor... Maar fijn dat het goed is gekomen en je nu thuis bent. Gefeliciteerd met je meissie!
Gefeliciteerd met jullie dochter ! Heftig allemaal, maar gelukkig is het helemaal goed gekomen en kunnen jullie nu heerlijk genieten van jullie meisje .