Hellup! Hij wil geen flesvoeding meer!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nikki23, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Vandaag weer drama...bij mijn moeder wilde hij vanochtend de eerste fles al niet hebben!? Heeft 10 cc gedronken! Ook de middagfles wilde hij weer niet, ook niet als er pap van werd gemaakt!
    Hoop dat het morgen weer beter gaat, snap er niks van. Is hij er gewoon zat van? Hij moet zijn vocht ook hebben, helemaal met dit weer.
    Diksap wilde hij vandaag ook niet. Uit nood heeft mijn moeder maar ranja gegeven en dit dronk hij wel op, maar ja dit is natuurlijk wel zoeter en meer suiker.
    Help, ik weet niet zo goed meer wat ik ermee aan moet!
    Herkent iemand dit? Tips zijn welkom!

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    En het drinken aanbieden in een tuitbeker of een gewone beker? Is dat misschien nog iets om te proberen?

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Tja, hij is niet zo wild van een tuitbeker, maar kan het wel weer eens gaan proberen natuurlijk.
    Vanochtend heeft hij zijn eerste fles wel weer leeg gedronken :D :(
    Snap er niks van. Zullen zien hoe het verder gaat vandaag.

4. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    amy weigerdehem ook sinds 2 weken(nadat ze koorts had gehad) Ze zit nu op 's morgens een bordje melkpap van bambix(zit ook opvolgmelk in) en 's avond een fles van 180 cc en 6 scheppen is 200 cc.(had naar het consultatiebureau gebeld en ze zeiden dat ze minimaal 300 cc opvolgmelk moet hebben, dus daar kom ik dan ongeveer aan. Eerzt weigerde ze ook de laatste fles en werd dan om ongeveer 22 uur wakker maar nu drinkt ze hem gewoon weer om ongeveer 20:00(gelukkig) Je kan het eens zo proberen ze zijn ong even oud. En ik geef haar nu extra te drinken een tuitbeker ging ook niet geweldig en heb nu een flip en sip beker van Nûby(met zo'n rietje) is wel vanaf 12 maanden maar ze drinkt er goed uit! Succes! groetjes Nicole

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Kan hij geen last hebben van zijn oortjes. Dan doet drinken vaak pijn. Probeer hem anders eens uit een gewone beker te laten drinken. Met een grote slab om.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Toen Kylian zo rond dezelfde leeftijd was als zoontje wilde hij zijn flessen ook in 1 keer niet meer.
    Na een week morrelen en minimaal drinken heb ik contact opgenomen met het cb en op aanraden van de voedingsdeskundige daar zijn we overgestapt op gewonen (karne)melk met vitamine d druppels.
    Sindsdien zijn er geen problemen meer en dronk hij zijn flesjes weer leeg.

Groetjes Anita

7. mimpie

mimpie Lid

1 okt 2007
    75
    0
    0
    Misschien is hij toe aan een snellere speen!

Deel Deze Pagina