Ik vind Ziva Amélie mooier dan Amelia, omdat Ziva ook al op een a eindigt.. Ziva Amélie klinkt stoer/ lief tegelijk. Past heel goed bij O!
Ik ken ook een meisje dat Isabella heet, dat vind ik ook altijd een leuke naam. Verder kan ik eigenlijk niet kiezen uit je poll, vind beide namen prachtig!
En tóch in het lijstje van Amélie, Isabelle en Ziva.. is Ziva de naam die toch verder weg zakt en Isabelle steeds meer naar boven komt. Ik vind zowel Amélie als Isabelle zulke prachtige namen. Op dit moment kan ik niet echt kiezen maar dat hoeft gelukkig ook nog niet haha!
Ik vind Isabelle (uitspraak zoals het er staat) en Amélie allebei prachtig! Lichte voorkeur voor Isabelle. Ben daarmee ook bevooroordeeld Ziva is niet mijn smaak maar vind ik wel weer beter passen bij O. omdat het wat aparter is. Lastig!
Ja maar ik vind dat niet bezwaarlijk. O. Isabelle en O. en Amélie vind ik beiden kunnen. Zeker als je het nog zou afkorten. Vind dat absoluut niet bezwaarlijk! Het zijn prachtige namen. Nu neig ik ook meer naar Isabelle maar kan morgen ook anders zijn
Hoe wil je Amélie af gaan korten dan (vraag ik me serieus af omdat ik zelf niks kan bedenken)? Jammer zeg van Ziva Ik vind Isabelle echt zooo gewoontjes.. Amélie hoor ik ook errug veel de laatste jaren maar is toch iets minder gewoon. En Ziva helemaal top aldus ik
Haha ik denk dat mensen het in de praktijk wel zouden afkorten tot Amy. Maar ik denk trouwens serieus dat wij alleen maar jongensbaby's kunnen maken (nu moet ik aan dat topic van laatst denken, weet je nog..)
Hmm zou het? Omdat je AAmeelie zegt en EEmie denk ik van niet eigenlijk! Welk topic? Zijn er zoooveel geweest
Nila draag ik zelf ook regelmatig aan! Vind dat een hele lieve, zachte naam. Erg mooi! Past ook wel bij O. Al vind ik persoonlijk Ziva er beter bij passen omdat ik dat beiden stoere namen vind Je #4 voor een meid is voor mij een no-go. A. vind ik dat enkel een jongensnaam en B. hou ik niet van die superengelse namen. Je #5 is voor mij 'mwah'. Wél plus is dat je m niet vaak hoort Denk dat de 'mwah' voortkomt door de 'ja' -klank erin. Voor mij voelen namen met de ja of nee-klank erin niet heel fijn aan. Hoewel ik Gioia wél weer errug oké vind hihi
Heel kinderlijk en ik ken 2 autistische katten die zo heten BellA vind ik dan mooier maar dan zou ik eerder kiezen voor Isa of Izzy (guilty pleasure naam)