Komt dat door de zwangerschap of hebben jullie er geen last van? We hebben besloten om voor bij Boaz te gaan. En dan ga ik toch twijfelen, stom he? Of hij wel lekker uitspreekt. door de a. Andere optie was Levi, maar ik vind Boaz veel mooier, altijd al gevonden. Onze zoon (N.oah) is helemaal weg van Finn. Dat heb ik eigenlijk nooit wat gevonden, maar hij wil per se dat zijn broertje Finn gaat heten. En nu vind ik het misschien toch wel een grappige naam. Maar ben bang dat ik door de hormonen niet meer helder kan denken. Ik vind Senn ook nog steeds wel leuk... Pff
ik gooi het op de hormonen! hier gaan we voor de naam die ik altijd al geweldig vind, daarbij een mooie 2e naam gekozen. Nu ben ik heel zeker van de 2e naam maar over de all time favoriet twijfel ik.... Mooie naam hebben jullie gekozen!
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik vind noah en boaz wel erg leuk bij elkaar staan! Al klinkt Noah en Levi ook erg leuk. Persoonlijk vind ik Levi leuker.
Ik zou gaan voor Boaz. Ik had het toen ook met mijn oudste... ooooo wat twijfelde ik. uiteindelijken voor de keus gegaan die we hadden. en oooooooooooooooooo wat ben ik blij dat gedaan hebben wat ons hartje in gaf! en niet met mijn hormoontjes zijn meegegaan Als "Boaz" er straks eenmaal is. dan wil hij geen finn meer als broertje! en anders een leuk Nickname
oohhhh zo herkenbaar Wij hebben de eerste keer voor de geboorte een naam gekozen. Bij onze eerste zoon hadden we een paar leuke namen maar kiezen konden wij nog niet en toen hij bij 36.2 weken geboren werd kozen wij heel spontaan zijn naam en het past 100% bij hem (gelukkig maar ) Bij onze tweede zoon konden mijn man en ik alleen maar een leuke naam vinden die we beiden goed vonden maar ik wist niet of het wel of niet zou passen...achteraf hebben we wel deze naam gebruikt en ook deze past Nu zijn wij heeeeel vroeg op zoek gegaan naar namen want oohhh wat is dat moeilijk kiezen als je weer een zoontje verwacht Meisjesnamen hadden we echt veel bedacht die wij alle twee leuk vonden maar bij de jongens kwamen we echt amper wat tegen ... of manlief vond het niet leuk of ik niet haha. Nu hebben we 2 weken geleden de naam gevonden door toeval en ik vind hem nu al echt passen ook al heb ik af en toe wel twijfel of het een leuke naam is omdat hij niet (meer) gebruikelijk is en dus ook best wel wat "ouderwets" ... Voor de zekerheid heb ik nog een optie in mijn achterhoofd voor het geval dat ik na de geboorte toch de naam niet zie zitten Noah en Boaz vind ik wel heel leuk passen
zoooo herkenbaar bij elke korte engelse naam die bij ons zou kunnen passen kijk ik vriendlief aan , terwijl ik hem aan de meisjesnaam heb gekregen die ik geweldig vind de jongensnaam staat ( tot nu toe ) vast
Niet gaan veranderen hoor! Als je Boaz altijd al heel leuk hebt gevonden, ga je er spijt van krijgen als je nu gaat veranderen. Ik vind het trouwens een super leuke naam!
Bij onze eerste had ik ook twijfels. Uiteindelijk toch gekozen voor de naam die ik al vanaf mijn zestiende mooi vond. Geen spijt van gehad! Dus denk dat ik maar bij Boaz blijf.
Had ik ook bij de naam voor mijn zoon.. vroeg me af of het wel bij hem zou passen. Nu bijna 3 jaar later hoort het gewoon bij hem en heb ik er nooit spijt van gehad. Deze keer beetje hetzelfde, bij de jongensnaam die we hebben, maar ik ga er maar voor dat het wel goed komt