waar hebben jullie je geld op een rekening gezet waar je ook nog eens lekkere rente krijgt? hoelang staat het vast en hoeveel rente krijg je? we willen er tenslotte het meeste uithalen nu staat het maar te staan en levert het nauwelijks iets op. We hou trouwens niet van beleggen ofzo!
Ik heb een internet spaarrekening in ieder geval iets meer rente dan een gewone spaar rekening... Kan het via internet bankieren gewoon beheren.
ik heb gewoon een internetspaarrekening bij de postbank. volgens mij iets meer rente als dat je het maar gewoon op je lopende rek laat staan.
Josien, dat ziet erg aantrekkelijk uit. Alleen jammer dat de rente variabel is. Maar goed, dan kun je altijd weer naar een ander gaan natuurlijk.
Precies! Het was 5% toen wij begonnen en van de week zag ik ineens dat het weer een kwart procentje gestegen was. Dat het variabel is vind ik niet zo erg. Het fluctueert niet als een gek. En het geld is er zo weg en onderweg naar een andere spaarrekening . Groetjes, Josien
Ik denk dat je op het moment niet bang hoeft te zijn voor een variabele rente. Banken hebben het moeilijk genoeg dus die willen zoveel mogelijk geld aantrekken en dat lukt vooral met hoge rente. Wij hebben trouwens een internet spaarrekening.
Bonusrenterekening bij de postbank, wanneer je over een jaar lekker gespaard hebt krijg je een fiske bonus over dat bedrag
Wij hebben een E-rekening bij Aegon, voorheen spaarbeleg, het staat niet vast. Dit geld is voor de tegenvallers, (nieuwe auto bijvoorbeeld) of voor als we gaan verhuizen.
Kijk eens op www.spaarinformatie.nl. Daar staat een lijstje met de hoogste rentes. Je moet er wel even op letten of er voorwaarden aan vast zitten. Ik heb een rekening voor mezelf en een voor mijn dochter bij Credit Europe. 5,25%! Dat krijg je op een bonusrekening niet hoor! (Ook niet inclusief bonus)
wij hebben er 2 1 bij Argenta en 1 bij Amsterdam Trade bank. allebei rond de 4,75% op dit moment. Ik vind het niet erg dat de rente variabel is. bij de postbank kreeg ik maar 2 % dus nu veel meer. En wordt de rente te slecht ga ik gewoon naar een andere spaarrekening. heb jarenlang van die lage rentes gekregen. dat hoeft voor mij niet meer.