Wie weet er een leuke nederlands gesproken wii spelletjes voor kids van 6 en 7 jaar oud? Ze hebben nu verschillende spelletjes maar is bijna allemaal engels waar ze dus de ballen van snappen. En sommige 3+ spelletjes zijn zelfs nog te moeilijk voor volwassenen grrrr.
ja maar wel nederlands mijn zusje van net 6 jaar heeft het uren gespeelt dus denk wel dat, dat 1 van de weinig spellen is wat eventueel te doen is
Er is ook een leuk spelletje van Cars! Een vriendin van mij heeft die voor haar zoontje (bijna 4) en volgens mij (pin me er niet op vast) is die ook nederlands gesproken! Boom Blocks is ook leuk!
oké dan ga ik even op zoek naar die games.. En weet je wat ook zo irritant is..? Denk je dat het spel nederlands is blijkt het nederlands ondertiteld te zijn :S Mijn dochter van 7 kan goed lezen dus voor haar dan geen probleem maar die van 6 begint net met lezen dus die begrijpt er nog niks van.. Dus ik wel graag een spel waar nederlands in wordt gesproken en ook alles in het nederlands wordt uitgelegd of vraag ik nu het onmogelijke en zijn die spellen er niet?