Amaai...m'n geduld is zoek

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dip, Jul 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Haha Dip, ik kan nu zelfs een banner plaatsen, ik maak er na mijn eisprong een en dan is het dus wachten geblazen, maar niet meer met de grote onzekerheid die ik eerst had. Ik ben ook sinds oktober 2005 bezig.

2. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hé, dan kunnen we elkaar de hand schudden!

'k Denk dat het ook deze keer toch weer niet raak is, want ik heb een ENORME vreetbui:(

Jammer maar helaas..

3. esther75

esther75 Lid

Jul 14, 2006
    91
    0
    0
    juf
    OOOOOOOOOOOOOW dat wachten!!
    Ik mag ook over 7 dagen gaan testen, maar wat duurt dat lang! We gaan zondag op vakantie naar Denemarken en heb voor de zekerheid maar wat testen gekocht..... Gelukkig moet nog veel doen, inpakken enzo, dat geeft wat afleiding. Succes en sterkte allemaal! :D

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik zie ook dat je pendels net zo eenduidig zijn als je cyclus ;), daar kun je ook geen pijl op trekken. Zoals ik al zei, tempen is een goede oplossing en bovendien kun je dan in oktober gelijk aan je ha laten zien wat er aan schort, als je dan nog niet zwanger bent kun je gelijk doorverwezen worden naar een gyn en hoef je niet eerst 3 maanden te tempen.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Esther, de testen zijn deze week bij de NETTO in de aanbieding 39 DKK zag ik in de folder ;) Kun je je dat in Nederland eigenlijk voorstellen zwangerschapstesten in de aanbieding? Ik heb een NEE/NEE-sticker dus krijg nooit folders in de bus, maar ik keek hier afgelopen week wel even raar tegen aan.

6. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Lekker Esther, met vakantie...geniet van Denemarken!!

@ Loekie2.... 't is bij de eerste ook gelukt na ruim een jaar en we hadden niet gedacht dat 't nu weer zo zou zijn... Als je weet dat 't dus wel kan, doet een huistarts dan nog wel wat?

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja hoor, want dat het de eerste keer wel lukte zegt helemaal niets over de tweede. Je kunt in de tussenliggende tijd wel iets gekregen hebben dat zwanger worden beïnvloed, je bent immers ook al weer wat ouder.

Hier trouwens de folder van de NETTO:

8. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    :) Hoe kom je daar nou aan :) :))

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Was afgelopen week in Denemarken bij vrienden.

10. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    aha..en je hebt meteen een hele stapel testen meegenomen natuurlijk..

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nee, ik wil eigenlijk helemaal niet meer testen en als ik het doe doe ik alleen nog maar een digitale test van CB, Ik ben twee maanden geleden enorm belazerd door een positieve test te krijgen op de ochtend dat ik ongi werd en ik heb de testen met streepjes gelijk in de ban gedaan, voordeel van tempen is ook dat je vanzelf ziet wanneer je zwanger bent, dan blijft je temp ook na je NOD hoog.

12. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Jemig, dat is balen! Ik kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt in streepjes!

mmm.. 'k zal eerst dat Topic over tempen eens even lezen en daar dan mee aan de slag...

Bedankt voor de tip!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    haha, even het topic lezen, je gaat je toch niet door 220 pagina's worstelen, gewoon de eerste pagina even lezen en dan misschien de laatste twee, het is nogal een actief topic, vooral als 's morgen iedereen z'n kaartje komt posten.

14. esther75

esther75 Lid

Jul 14, 2006
    91
    0
    0
    juf
    Hoi Loekie!

Wat leuk zo'n Deense folder..... Ben alleen nog niet zo thuis in de koers van de Deense kroon, dus of ik daar goedkoper uit ben? Geen idee....maar mocht ik al mijn testen er door jassen dan weet ik dat de NETTO ze heeft :)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    39 DKK is iets meer dan 5 euro.

16. esther75

esther75 Lid

Jul 14, 2006
    91
    0
    0
    juf
    Voor de liefhebbers van Deense zwangerschapstesten in de aanbieding:
    bestellen kan bij mij :D :D :D
    Kan ook een internetwinkel gaan beginnen in deze testen, misschien dat er nog meer voordelige aanbieders zijn in Denemarken :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    haha, goed idee esther. Maar ik bedank er toch voor. Ik vond het alleen zo opvallend.

18. esther75

esther75 Lid

Jul 14, 2006
    91
    0
    0
    juf
    Wel raar dat in Denemarken de testen gewoon in de aanbieding zijn.
    Zijn we hier zo conservatief of hebben de winkeliers vaste prijsafspraken?? Tis mij een raadsel......... :rolleyes:

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja, maar als wij ze gewoon blijven kopen...

20. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    He sandra, we houden zeker de spanning erin.
    Ik twijfel nog of ik morgen ga testen. Mijn vorige duivels kwamen op dag 40, en morgen is het weer dag 40. Daarom ben ik wat huiverig om te testen. Maar deze cylcus heb ik een paar keer een ovulatietest gebruikt. Op dag 18 zag ik (begin nu wel steeds te twijfelen of ik nu gek ben of het echt heb gezien)een duidelijk positieve test. Op dag 19 niet. Dag 19 wel geklust, op dag 21 weer getest en toen ook twee streepjes maar veel minder duidelijk dan op dag 18. Nu zit ik dus op dag 39, en helemaal niets (ook niet voorverschijnselen).
    Dus ik weet het niet zo goed wat slim is. Misschien morgen testen en daarna ongi worden of maar wachten en wachten.
    Maar uit Loeki's verhaal begrijp ik dat het best kan zijn dat er meer dan 14 dagen tussen het ei en je ongi kan zitten. Of lees ik dat verkeerd, snap het niet precies wat je bedoelt namelijk. Stel dat mijn ei dus rond dag 20 is geweest dan zou ik nu op meer dan 17 dagen verder zitten.
    Ik ben er op mijn werk niet zoveel mee bezig. Maar zo 's avonds denk je er wel aan. Gister was ik laat thuis dus was ik zo moe dat ik er niet aan heb gedacht.
    Zijn er dames met adviezen???????

Share This Page