Als je op dag 18 een positieve test gehad hebt zou ik nu toch echt maar eens een zwangerschapstest kopen. De tweede fase van je cyclus kan idd langer zijn dan 14 dagen, maar langerdan 18 dagen is een hele grote uitzondering. Je zou dan nu 22 dagen na je ei zitten, dus echt overtijd lijkt me zo. Heel veel succes als je gaat testen, ik duim voor je.
Hoeveel testen zijn dat dan voor 5,-? En mijn temp blijft altijd hoog na NOD. Op dag 4 zakt hij dan pas iets, dus ja zegt in mijn geval ook niets.
Volgens mij maar één, dus via internet bestellen op het forum is volgens mij goedkoper. Het goedkoopste is het volgens mij om te importeren uit de states. Maar het ging gewoon om het feit dat je in Nederland geen aanbiedingen voor testen ziet.
Ja daar heb ik van de week naar geschreven, maar nog geen bericht van gehad. Ik ben een zunige nederlander he
Ja las op een ander forum dat iemand 50 ovu testen voor 15 euro had geimporteerd. Ik hoop nog steeds iedere maand dat ik ze niet meer nodig heb
Ja zoiets was het, maar ben altijd bang dat er dan iets met de betaling anders loopt. Of dat er heel veel verzendkosten bij komen. Ik zou trouwens niet meer weten welke site het was.
dat lijkt mij ook inderdaad wel. Stel dat ik pas op dag 20 mijn ei heb gehad, dan zou ik nu op dag 19 na mijn ei zijn, en dat is wel veel. Maar omdat ik vorige keer een cyclus had van 39 dagen, ben ik huiverig (dan zou ik morgen ongi moeten worden), maar toen heb ik geen ovulatie-tests gebruikt. Heb nog een paar van die goedkope zwangerschapstests uit de webwinkel liggen, dan kan ik altijd nog morgen een 'dure' test kopen (bijv een digitale), voor zondag of maandag. Vind het nog steeds heel eng, ben een beetje bang dat het negatief is en dat ik over morgen of overmorgen ongi ga worden.
Janice, ik zou het gewoon doen. Je weet wanneer je ei geweest is. Ik heb vele malen getest zonder te weten wanneer mijn ei geweest was en ik had telkens een negatieve test in handen, dat is ook heel frustrerend, maar je moet op een gegeven moment toch echt testen. Ik stel altijd de vraag: 'Voel je je beter als je niet test?' Antwoord is bij mij altijd NEE, dus testen, in het ergste geval is hij negatief, ook dan vergaat de wereld niet. Heel erg veel succes.
dat is helemaal waar inderdaad. Ik ben alleen zo bang dat ik het verkeerd heb gezien (die ovu tests) en dat het net als vorige periode gewoon een lange cyclus is. Maar denk dat ik morgen maar gewoon ga testen, dat wachten is ook inderdaad niets. Na 2 cyclussen van 28 en 29 dagen, zijn we voor het eggie gegaan en toen schoot mijn cyclus in de war. De eerste keer was het 36 dagen ( toen heb ik 3x negatief getest), daarna was het 39 dagen (3x negatief getest) en nu heb ik op dag 32 getest, negatief. Nu zit ik dus weer op dag 39, maar had dus wel ovu-tests gebruikt.
Hallo Janice, Ik heb nog niet gereageerd, maar heb wel meegelezen. Ik ben benieuwd of je de test hebt gedaan. Laat je het weten? Groetjes, Jaycey.
Hé Janice, Heb je 't aangedurfd om vanochtend te testen? Ik hoop zo voor je dat ie positief is!! Succes! Sandra
Heb inderdaad een half uurtje geleden getest, en helaas negatief. Zit dus inmiddels op dag 40. of ik word vandaag of morgen of later ongi of de ovulatietest was niet goed (misschien door de warmte?), en klopt dag 18/19 niet of de zwangersschaptest was niet goed (door de warmte?) of ik ben wel zwanger en ik heb nog niet genoeg hcg Natuurlijk hoop ik zelf op het laatste, maar vind het alleen maar nog meer verwarrend omdat ik nu nog steeds aan het wachten ben. Daar baal ik wel wat van. Zeker omdat ik woensdag voor een korte vakantie weg ga, zonder mijn man. Het voordeel is wel dat als ik nu niet zwanger ben, ik wel op tijd terug ben voor de volgende poging (was bang dat ik weg zou zijn tijdens mijn vruchtbare periode). Zou het weer zoveel invloed hebben of iets anders. Ga zo maar lekker sporten (3x 30 minuten per week probeer ik te halen).
Balen meid!! Dat schiet niet op zo met die onzekerheid! Heb je normaalgesproken verschijnselen die duiden op een aanstaande menstruatie (zoals bij mij gisteren een vreetbui) en heb je die symptomen? Ik ben bang dat er niets anders op zit dan wachten... en omdat jij met vakantie gaat en daar toch echt even lekker van moet genieten, mag je mijn portie geduld erbij hebben!! Liefs, Sandra
nee niet echt verschijnselen, soms wat last van mijn rug, maar ja als ik wat oefeningen doe (of in de sportschool of thuis) dan heb ik daar ook last van. soms denk ik dat het eraan komt maar dan komt er niets. dat had ik voordat ik aan de pil ging wel. Krijg soms wel 1 of 2 puistjes maar heb daar de logica nog niet van ontdekt, dus dat zal ook wel niet zo zijn. Ga inderdaad maar lekker wachten en genieten, bedankt voor jullie meeleven.
Jammer Janice, Maar ja, zolang de er nog niet zijn, blijven we hoop houden. Fijne vakantie en mochten de wel komen... veel geluk in de nieuwe ronde. Liefs, Bibi
Janice, ik zou toch even een afspraak met je ha maken en uitleggen dat je 22 dagen geleden een positieve ovutest had (niet zeggen dat je daar aan twijfeld) en dat je zwangerschapstesten negatief zijn. Dan kunnen ze verder onderzoeken wat er is, misschien bloedprikken om te kijken of daar hcg in zit. Succes.
dat is misschien wel een goed idee. Maar vanaf wanneer kan dat, dat bloedprikken. Ik zit vandaag op dag 40 en dat is precies de dag dat het vorige keer ook kwam, dus ik wacht nog een paar dagen, maar bel dan maandag of ik voor woensdagochtend nog een afspraak kan maken. Maar ja misschien dat het weer zorgt voor vertraging of dat het komt omdat ik 2,5 kilo ben afgevallen in 4 weken. Volg het Sonja Bakker dieet, maar smokkel ongeveer 2x in de week, afgelopen donderdag gewoon lekker gegeten en taart gegeten en 3 glazen wijn. En ik sport nu ook regelmatiger. (3x 30 per week probeer ik). Maar ja let nu natuurlijk op alles misschien moet ik dat doen. Ga zo maar eerst even naar de winkel om een test te kopen dan kan ik morgen testen. Heb nu zowel van de ovulatie- als de zwangerschapstesten van midstream gebruikt misschien zijn die wel minder geschikt voor mij. Weet iemand de testwaarde van deze tests? Ga straks in ieder geval een ander merk zwangerschapstest kopen.
Janice, ik heb ook gelijnt, dat werd door mijn ha sterk afgeraden. Tijdens het afvallen kan je cyclus helemaal stil komen te liggen, wat bij mij dus idd gebeurde.