Amaai...m'n geduld is zoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dip, 25 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    maar mijn 2 cyclussen hiervoor heb ik niet gelijnd en die waren ook chaos. Nu wil ik 3 kilo (in totaal) kwijt die ik sinds ik met de pil ben gestopt was aangekomen (weet niet of daar een verband tussen zit).
    Maar ik volg het niet zo streng als het zou moeten, want soms is het gewoon te weinig, dus dan eet ik wat extra's (eigenlijk alleen met de lunch). Maar vanaf woensdag ga ik mij er toch niet meer aan houden. Zal dan aan 2,5 kilo gewichtsverlies zitten, en dat is mooi.

Dacht vanochtend eraan dat mijn urine misschien wel minder geconcentreerd is omdat ik met dat warme weer meer drink. gisteren wel na 9 uur niets meer gedronken (expres).
    Normaal drink ik een halve liter met sporten en nu een hele. En overdag drink ik een liter (dat doe ik al jaren, dus daar kan het niet aan liggen), maar ik merk wel dat ik meer drink met dit weer (en dan vooral water).

2. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ohja dat twijfelen over die ovu-test heb ik pas sinds begin van de week. Op dag 18 heb ik echt 3x gecontroleerd of het klopt dat ik een positieve test had. Dus daarvan weet ik zeker dat het klopt, maar omdat ik nu negatief test op een zwangerschapstest en nog niet ongi ben, ben ik gaan twijfelen aan die test (midstream).
    Ga lekker even winkelen, heb toch een nieuwe bikini nodig voor de vakantie.

3. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    inmiddels op dag 41 en nog niets te bekennen. Heb wel een leuke bikini gekocht gisteren. we wachten rustig (nou ja rustig) verder.

4. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Janice!

Wat een spannende tijd he?

Ik ben op dag 36 en heb ondertussen ook een negatieve test gedaan... Balen is dat toch!

Nog steeds geen symptomen van wat dan ook, behalve veel slijmerige afscheiding, wat zeer wel kan duiden op een aanstaande menstruatie..

Tja, we zullen (daar is het toverwoord weer...) geduld moeten hebben :(

Liefs,
    Sandra

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden ik zit al op dag 83, maar nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Frustrerend he.. Al de symptonen gehad. Afgelopen vrijdag had ik ook weer last van steken in mijn buik.. alleen duurde het deze keer maar een uurtje of zo en ze waren heftiger dan normaal. Misschien dat ik dus toen pas mijn eisprong heb gehad.

6. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Dag 83?! Tjonge, Taniaken heeft ook al zo'n ongelooflijk lange cyclus...

Loop je bij een arts?

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dit is pas mijn eerste ronde. volgens de dokter kan het 6 maanden duren

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    vraagje als je zwanger ben en dan een ovuluatie test doed blijf die dan positief of niet meer.
    was benieuwd

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Eindelijk was het vanochtend dan zover ik ben op dag 42 ongi geworden (dus mijn cyclus loopt toch weer op met nu 41 dagen). Het gaat nog niet van harte maar het is net als vorige keer erg mager. Ik had het ergens al verwacht met die negatieve test, dus de klap is niet echt hard aangekomen. Vooral blij dat de onzekerheid voorbij is. Ga wel op vakantie met duidelijkheid. En die paar dagen ongi dat ik daar nog ben, stellen waarschijnlijk niet zoveel voor. Op naar de volgende ronde.
    Zit te twijfelen of ik gelijk nieuwe ovu-tests ga kopen of wacht tot ik terug ben. Denk dat ik ze alvast maar bestel.

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Balen!!

Maar jah je weet nu wel waar je aan toe bent meis!

Hopelijk de volgende cyclus minder lang!~

Liefs Ninetje

11. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    dank je, hoop zelf ook dat het volgende keer wat sneller gaat (of juist niet), maar jij mag over een paar daagjes weer afwachten zie ik

Deel Deze Pagina