pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjalou, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Sinds ongeveer een week verga ik van de rugpijn in mijn onderrug.
    Resultaat is dat ik snachts niet slaap, ja een uurtje of 2 en ben dan weer wakker, moet er dan ook echt even uit want het is niet dragelijk en ik slaap dan gewoon niet meer, overdag ben ik dus ook doodmoe en heb haast nergens de puf voor.

Ook overdag begin ik nu echt enorme last van mijn onderrug te krijgen ik weet me geen houding te geven want niks lijkt te helpen.

Wat kan dit zijn??Is dit "gewoon" bandenpijn en is hier een tip voor het iets te verlichten??Want dit is niet echt prettig zo.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Durf het niet te zeggen sjalou.
    Kan van alles zijn, banden pijn, bekken pijn, geen idee....
    Zou het toch even met je vk bespreken aangezien het, zoals ik het begrijp, onhoudbaar is voor je nu.

Sterkte!

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik denk dat je last van je bekken hebt. Ik heb waarschijnlijk bekkeninstabiliteit.
    Soms springen de tranen in m'n ogen van de pijn. Vooral als ik m'n linkerbeen op til om sokken aan of uit te doen.
    En lopen... Lange stukjes lukt echt niet meer.

Ik voel het duidelijk aan m'n linker onderrug, vlakbij m'n stuitje.
    Ik kan ook niet op m'n rug liggen zonder een kussentje onder m'n rug. Er is niets aan te doen is me verteld...

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Dank jullie, voor de antwoorden.
    Heb het niet aan 1 kant zeg maar tis echt over mij hele onderrug.
    Maar ja, het kan dus allebei zijn, binnenkort toch maar eens aan de verlos vragen.
    Hoop dat zij misschien wat tips heeft dat het toch wat dragelijker word.

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb het rond die tijd ook gehad, en dan vooral 's nachts. Naarmate de dag vorderde ging het weer ietsje beter.
    Dit was in onze vakantie. Nu bleek dat het bed in onze caravan doorgezakt was, dus dat ik niet goed lag ondanks alle kussens die ik tussen m'n benen had. En mijn fysio heeft me gezegd dat ik beter niet op m'n rug kan slapen ivm deze klachten (maar daar rol ik vaak vanzelf naartoe).
    Sinds ik weer in m'n eigen bed (met deugdelijk matras) slaap, zijn de klachten weg/stukken minder. Tenzij ik weer naar m'n rug ben gerold en daar te lang op heb geslapen.

Ik zou het even voorleggen aan je vk of meteen rechtstreeks naar een goede fysio gaan voor tips. Succes!

6. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Aan ons bed kan het niet liggen nooit geen last van gehad, het is ook echt sinds zon week en nu dus ook overdag.
    En ben geen rugslaper lig meestal op mijn zij of buik.
    Morgenavond en dinsdagavond weer naar de verlos dus ga het zowiezo even vragen.
    Dank je voor je antwoord.

7. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Dan denk ik ook idd niet dat het aan je bed ligt. Ik hoop dat de vk tips/oplossingen voor je heeft. Succes!

Deel Deze Pagina