Bij eerdere kids te vroeg/ te laat bevallen, nu ook kans ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Welke moeder met meerdere kinderen heeft hier ervaring mee?

Mijn verloskundige zegt dat als je bij een eerdere zwangerschap te laat of te vroeg van je kindje bent bevallen en bij je moeder en oma datzelfde patroon erin zit, er nu ook grote kans is om bij de huidige zwangerschap te vroeg of te laat gaat bevallen.

Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 10 dagen te laat bevallen. Mijn moeder is van mij 2 weken te laat en van mijn broertje ook iets van 10 dagen te laat bevallen.

Zal ik nu weer te laat bevallen? :(

2. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik kwam zelf op de uitgerekende datum, mijn dochter 1 week te laat.
    Mijn zoon kwam een paar dagen te vroeg.
    Of mijn broertje vroeger kwam weet ik niet.
    We verwachten onze 3e op 1 aug, mijn moeder heeft mijn zusje bijna een maand te vroeg gekregen nadat ze 1 of andere thee ging drinken.

Dus of er echt een verband bestaat? Eerder toeval denk ik!

Groetjes, Ellen

3. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Mijn eerste kwam 2 weken te vroeg, mijn 2e kwam 3 weken te vroeg.
    Werd mij toen verteld dat de 3de dan ook wel te vroeg zou komen omdat dat idd dan in mijn patroon zat, maar die kwam dus 2 dagen 'te laat'.
    Ben dus erg benieuwd wanneer deze baby komt :)
    Klopt dus gewoon niet altijd...

4. Niet meer actief

Zo zie je maar, het klopt vast niet altijd...maar misschien wel een vergrote kans.

Ik wil graag een weekje eerder bevallen..lijkt me perfect..hahaa...kan ik dat recept ergens bestellen? :p

@ Ellen
    Hey maar wat was dat voor thee dan, van je moeder?

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ikzelf beviel van mijn dochter 12 dagen overtijd en me zoontje 6 dagen overtijd....dus het zou kunnen

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmm mijn moeder beviel van haar eerste kindje 2 dagen te laat, 2e kindje 5 dagen te vroeg en 3e kindje 10 dagen te laat...

of daar nu een verband in zit... niet echt volgens mij!

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    van de 1e beviel ik iets te vroeg (of het te vroeg is weet ik niet omdat ik niet meer precies wist wanneer toen mijn laatste ongi was omdat ik daar niet op gelet had) en bij de 2e 10 dgn te laat die zou 's woensdags worden ingeleid, maar zaterdags meldde ze zich, dus ja het kan altijd alle kanten op natuurlijk, er zou wel iets in kunnen zitten, maar ik denk niet dat je je daarop moet vastpinnen.
    :D

8. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi,

Mijn moeder beviel van ons allemaal (3 meiden) 2 weken overtijd. Mijn zus beviel 1 kind te vroeg (1 week) en 1 kind te laat (2 weken)
    Ikzelf ben 4 weken te vroeg bevallen van mijn dochter, maar dat was vanwege opgewekte bevalling, anders blijf ik erbij dat ze nog lang was blijven zitten..
    Toeval, ik weet het niet

9. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    bij mijn eerst benn ik ook te vroeg bevallen de tweede kwamen de weeen ook te vroeg maar die is nog mooie blijven zitten tot twee dagen voor de uitgerekende datum en nummer die die liet me ook gewoon wachten hoor dus het hoeft niet altijd he dat ze dan allemaal eerder komen
    groetjes angela

10. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik weet alleen dat als je echt prematuren hebt de kans groter is dat de volgende ook prematuur wordt geboren. Maar jullie het hier over hebben vindt ik niet te vroeg geboren is de normale termijn. Je mag zelfs 3 wkn voor de uitgerekende datum thuisbevallen aangezien het kind dan volgroeit is.

11. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik zal het ff vragen wat voor T dat was!

Deel Deze Pagina