voor de mensen die de gouden kooi volgen, ik kijk elke dag naar de streamers en hoor amanda nu al een paar dagen klagen over misselijkheid, buikpijn, haar haar die niet wil zitten, en gister zei ze dat ze hele gevoelige tepels heeft............ Zou ze?
oeh zou ze? die twee wippen er wat vanaf en zonder condoom en volgens mij heeft ze wel eens gezegd af en toe de pil vergeten te nemen....en 19 jaar is een heeelee vruchtbare leeftijd...spannenddddd
was dat dat meisje wat ook bij jensen is geweest de laaste keer toen zei ze wel iets over dat ze een test wou doen geloof ik en in de gouden kooi zei ze wel van ik ben wel eens de pil vergeten en we hebben niet beschermd gevreen
marline, dat was nadia, bij haar bleek het spiraltje niet helemaal goed tewerken. Zij was niet zwanger. Ik weet natuurlijk niet zeker of amanda zwanger is maar als ik zo de symptomen hoor dan denk ik toch dat ze er even een testje tegen aan mag gooien.
Diaantje, je hebt gelijk, nu je het zegt zie ik het ook. Heb de titel gelijk aangepast. groetjes conny
Dat is dan al de 2e keer bij Amanda.. Heeft ze (hebben ze) het nog niet geleerd van de vorige keer... Ach, tis ook gewoon een dom wicht.
amanda valt wel mee met dom zijn volgens mij, ze ziet er alleen zo uit. Die nadia en brian zijn pas debiel
Nou ik vindt de gouden kooi leuk om naar te kijke ik ben echt van de real life soaps als vindt ik dit af en toe wel heel hard en ja wie weet komt er misschien toch nog een mini miljonair hihi...nee voor het kind lijkt me niet leuk hoop ook dat ze er dan uit gaat want dat van tanja in BB staat nog helder voor geest ZIEK zoals zij deed
het zijn een stelletje banga's in die gouden kooi niet normaal dat je je zo voor de camera kan gedragen je ma je pa je fam iedereen kijkt en ziet hoe jij je gedraagd in bed en eigenlijk de hele tijd geil bent gatver en dan heb ik het vooral over die nadia laatst was ze over derooie dat haar ma niet meer over straat kon hoe zij zich had gedragen daar in de kooi de volgende dag ging ze vrolijk verder het is gewoon een fake w*f
Nou psies, je ouders kijken ook mee en iedereen die je kent. Als je je zo laat gaan, heb je t toch niet helemaal begrepen, dnek ik. Ik kijk dus uit principe niet. Ik vind er namelijk niks real life aan, want ik ken helemaal niemand die zo leeft en zich zoachterlijk gedraagd. Het is n beetje als apies kijken. Zet n paarmensen in de spotlights en kijk wat voor achterlijke toeren ze gaan uithalen om in die schijnwerpers te blijven staan. Dat geld bedrag aan t einde van de rit is volgens mij alleen maar een extraatje en de aandacht de echte prijs. Dankje de koekoek, hoor. Niks voor mij.