Kheb gisteravond weer zitten te kijken, jeeee wat is die Amanda dom Alleen al hoe ze sommige dingen verwoord, pfff komt op mij echt hersenloos over. Brian van hetzelfde laken een pak en Nadia ook haha
Ik vind het een achterlijk programma, ik vind echt dat het van de buis moet! Niet omdat ik me erger. Maar omdat het 'reallife' zou zijn en mensen daar door beïnvloed worden. Vooral jonge tieners en niet nederlanders die denken dat dit normaal is!
Ik vind het ook een dom programma met vreselijke irri mensen erin. Ik snap niet dat mensen daar gewoon naar kunnen kijken. Soms zit ik even 5 min te kijken (ja wil ook wel eens erover mee praten) en dan hangt het me de keel al uit. Zit me gewoon zelf op te winden over wat er gebeurd. Elke keer weer denk ik: dat er zulke domme mensen leven, dat snap ik niet. Dat ze elkaar nooit met rust kunnen laten.. Bleeh erger me er dood aan.
Ach ik vind goede tijden dom en nergens over gaan ik bedoel maar...... gelukkig kunnen we kiezen uit zo veel zenders ! voor ieder wat wils ! en idd amanda is ook echt dom .... daar kan niemand aan twijfelen
Sorry hoor dat had ik al getypt voordat jij erover begon zal er de volgende keer op letten dat ik in mijn haast niks verkeerd typ! Ben wel blij dat je erop let trouwens, ik heb liever dat iemand me erop aanspreekt.
@ mijnimeel; valt me op dat je vaak gelijk op je achterste poten staat als iemand een spelfoutje maakt... Laat toch gaan, het is toch niet nodig om je over zulke dingen druk te maken? En dat ook steeds hardop kenbaar te maken....
Euh als je iets fout typt, lok je het echt niet uit! Wat je ook zegt... Qua Amanda, tja ze is niet een van de slimste personen nee. Maar of ze zwanger is geen idee, misschien wel zoveel last door haar drank gebruik.
zeg zeg nog ff en jullie moeten de kooi in wha ha kun je het daar uitvechten ! ( grapje voordat iemand boos is ! )
goude kooi vind ik een top programma en mis het nooit. kan ik het savonds niet zien dan wel snachts. gelukkig dat smaken verschille. wat betreft amanda nee slim is ze niet maar supper dom dat vind ik nou ook wel weer meevallen. ik vind het een topwijf en ze durft tenminste in je gezicht te zeggen wat ze van je vind en dat kan ik van die andere huigelaars niet zegge. wie ik echt dom vind dat in nadia
Ik vind het een heel erg plat programma, maar daarom nog wel leuk Niet alles wat ik kijk, hoeft hoogstaand te zijn, ik lees ook wel eens de Privé of de Weekend. Wat geeft het, er is kennelijk een markt voor (joehoe, hier! ) Net als voor al die 06 reclames 's avonds en 's nachts. Daar erger ik me dan weer groen en geel aan. (soms word ik er agressief van haha) Kennen jullie 2Babes? Je ziet er ook wel eens een fragmentje van bij De Wereld Draait Door, erg grappig! Twee 'sexy' presentatrices, de een donker, de ander hoogblond, constant struikelend over hun eigen uitspraken