haha, die brian gister weer met: ga je me nu laten uitpraten? kan me wel doodlachen, echt puur leedvermaak! nog een klein uurtje
ik kijk het ook...ik schaam me er best voor hehe t is idd een dom programma maar wel lache om naar te kijken, alhoewel ik soms gewoon niet geloof dat het echt is (laats dat gedoe met amanda en nadia), ik kan me dan gewoon niet voorstellen dat mensen echt zo dom kunnen zijn..
Er is toch ook een draaiboek van dit programma, heb dit al eens ergens gelezen, of die Jaap zei dat toen.. Dus real life is het niet..
er zijn ook een aantal in de kooi die echt acteur zijn ! Jaap bv en zijn Cora ook ! Amanda kent ook veel mensen van tv of butlers die er komen en dan zogenaamd werken ... en die hebben ook in allerlei serie's gezeten ! Dennix is ook zanger en wil hiermee beroemd worden ! het is idd algemeen bekend als je de forum's een beetje volgt dat het vrij spel is maar met instructies vanuit de achterban ! Daarom kunnen ze er volgensmij ook eind van het jaar zo mee stoppen en ik ga er vanuit dat we het dan wel horen Vanavond komt Natasia terug in de kooi voor een paar dagen ! oordoppen weer uit de kast mensen !
ach nee he, komt dat vervelend mens ook weer! dat vind ik echt een duivel met een kinderstem pff wat kan die overdrijven! en dan opscheppen dat ze nu een miljonair aan de haak heeft geslagen pff