Aaargh!! Had al gehoord dat de nieuwe update k*t was..maar ik ontkwam er nu toch niet aan. mn fb laadde geen nieuwe berichten dus dacht, tja dan maar de update. maar.. nou zie ik helemaal geen statussen meer! Gewoon een lege pagina (behalve mijn eigen status die ik er net opgezet heb) Is er gewoon een storing? Meer mensen met dit probleem?
Bij mij doet hij het weer! Had er ook last van Er is een update ook voor Android. Nou dat is ook bagger...... Jammer dat de updates zo worden!
Ik dacht precies hetzelfde als ts gisteren, Facebook liet geen nieuwe berichten zien dus tijd voor de update, dacht ik. Later las ik pas dat FB storing had. Ik vind de nieuwe app maar niks. Elke keer na een update hebben ze het nieuwsoverzicht aangepast naar "meest populair", ik zie liever de nieuwste berichten bovenaan. Moest even zoeken hoe dat moest na deze update.
opeens was me facebook gister op me telefoon ook veranderd, ik dacht echt WTF maar ben het alweer gewend
ik vind de nieuwe update echt bagger. Fb is er bij mij zoveel trager door geworden. De nieuwe post zie ik echt een stuk later dan dat ze op de site staan. Heel frustrerend