We zijn erover aan het nadenken om voor onze 2e een babyborrel te gaan regelen. Maar we hebben eigenlijk totaal geen idee hoeveel geld een babyborrel ongeveer gaat kosten. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Oh heb ik het verkeerd genoemd hahaha Ja het is een feestje na de bevalling (meestal een paar weken erna) waarop iedereen de baby kan komen bewonderen. Je hebt dan geen weken last van bezoek...
Ik heb bij mijn beide kids een kraamfeest gegeven.Bij de eerste na 4 weken en bij de 2e na 6 weken(ivm herstel na de ks) Tja hoe duur is dit je kan het zo duur maken als je zelf wilt denk ik Wat wil je een zaaltje of gewoon thuis,wil ja alle soorten drank schenken of alleen fris,wijn en bier.Wil je borrelhapjes of een soort buffet? Het ligt allemaal aan je wensen. Ik vondt Het heerlijk om een kraamfeest te houden,de familie/beste vrienden zijn even zo goed in de kraamweek geweest maar je bent er over het algemeen na het feest van af! Liefs,Claudia
Ja dat bedoel ik hahaha Nou we twijfelen of we het thuis moeten houden of ergens iets moeten huren (of in een cafeetje bijvoorbeeld). Maar als het echt honderden euro's gaat kosten dan wordt het toch al lastig. We denken zelf aan zo'n 30/40 man...
Wij hebben het in een cafeetje gedaan en hadden er ook een koud buffet bij en wat warme hapjes.Wij hadden echt veel mensen zo rond de 100! Liefs,Claudia
Schrik niet! 1800 euro maar dat zeg ik wij hadden echt 100 man en al dat eten.Het drinken heb ik ook gewoon vanalles gedaan, dus ook bacotjes en andere dranken. Je kan het beste een afspraak maken op de plek waar je het wil vieren en dan een vaste prijs afspreken. Liefs,Claudia
Jeetje daar schrik ik toch wel even van Ik denk dat thuis toch wel een goede optie is. Hoe had jij het op je geboortekaartje gezet?
Dat is zeker weer iets nieuws en moderns ofzo? ik zie het tegenwoordig op veel kaartjes staan... nee bij ons gewoon volgens traditie en groot feest bij 1e verjaardag voor iedereen en iedereen mag (een beetje gepland dat het niet in 1 keer te druk word) gewoon komen wanneer ie wil.. lekker showen met je beeb is toch keileuk na al die maanden hebben de helft van de mensen hem of haar al eens gezien en is er niets meer aan lijkt me (behalve leuk feestje natuurlijk!) Ik dacht trouwens eerst dat je een babyshower bedoelde, die gaan we hier wel geven (tenminste organiseert mijn moeder de rest is allemaal een verrassing!)