Hey meiden, zat vanmiddag naar me zoontje te kijken die was druk bezig in de box met zitten enzo, en ik vroeg me af wat die kleine ukkies van jullie al doen of deden op deze leeftijd, niet om te vergelijken zo van '' mijn kindje kan meer '' maar meer gewoon uit nieuwschierigheid Die kleine van mij kan nu rollen naar beiden kanten, zichzelf optrekken, half om half zitten , lichtjes kruipen ( wilt liever lopen ). Heeft die kleine van jullie ook wel eens een lachbui? die van mij heeft af en toe zo'n lach bui dan moet hij om de stomste dingen lachen echt geweldig
civan kon met 7 maanden nog niet zitten, hij begon wel met zich achteruit te duwen op de grond. voor de rest ja hy lachte ook graag, rolde vaak om.
Hoi, Laura begint nu te kruipen. Rolt over de hele kamer. En moet om alles lachen. Ook blaast ze de hele tijd bellen.
Amber kan nu omrollen en ook best wel stevig zitten, alleen kan ze zelf nog niet gaan zitten. Ook begint ze nu "woordjes" te zeggen, zoals papa, dada, bah, beppe en die. Liefs Tumtummetje
omrollen (1 kant op ...) veel kletsen papa mama dada whaha en baba....nu sinds eergisteren ook wat langere niet bestaande woorden.. op schoot stevig rechtop zitten en op de grond (bijna) tijgereren (komt heel klein stukje voorruit)
Ib heeft een spreidbroekje en kan daar helaas niet mee rollen (hij kan het wel zonder broekje). Kruipen en tijgeren gaat ook niet goed met zo'n broekje maar hij duwt zich naar achteren en kan rondjes draaien (erg grappig gezicht). Hij is nu bezig om kleine dingetjes te pakken. Ik heb bijvoorbeeld een moedervlek in mijn hals en daar is hij mateloos door gefascineerd en wil deze pakken (lukt natuurlijk niet ). Zitten kan hij redelijk
iris rolde met 5 maand om teigeren deed ze met 5.5 maand zitten kon ze met 6.5 maand met 7 maand kroop ze