hallo, bij mijn kleine meisje komt er een tandje door. maar tot mijn verbazing staat haar tandje helemaal overdwars. nou ben ik benieuwd of dit nog recht gaat staan? of zijn er meer kindjes waar het eerst tandje echt helemaal overdwars staat? ik kan er namelijk helemaal niets over vinden op internet. ik vind het eigenlijk best zielig...
hier staan de eerste twee ondertandjes ook een beetje schuin. moet eerlijk zeggen dat ik me er niet druk om kan maken, hij eet goed en over een paar jaar gaat hij toch wisselen. staan ze dan scheef dan zal het wel een dure beugel worden. misschien dat het nog wel rechttrekt als de andere tandjes doorkomen, hier wachten we het rustig af. joyce
die van mn zoontje staat ook een beetje schuin(onderste tandje) denk dat dat wel goedkomt, het is al minder dan dat het was. maar als ie echt helemaal overdwars staat dan zou ik het even aan het cb vragen, want daar heb ik nog nooit van gehoord eingelijk
Hier stonden de eerste 2 ondertandjes ook echt scheef. Echt een kwartslag gedraaid. Ondertussen staan die 2 tandjes gewoon recht naast elkaar
hoi hoi.. bedankt voor jullie antwoorden, ik maak me geen zorgen hoor, alleen kon ik helemaal niets over vinden! maar zo te lezen staan er meer tandjes scheef hopelijk komt het volgende tandje een stuk rechter te staan!
vaak staan de melk tandjes een beetje scheef pas als ze gaan wisselen gaan de nieuwe tanden recht staan
kunnen we met zijn allen vast gaan sparen voor de orthodontist, met zijn dure beugeltjes! tegen die tijd zal de tandarts wel uit het ziekenfonds verdwenen zijn. joyce