amandelen eruit

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by einad, Sep 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Dat kan hier was ze ook een aantal dagen eerst best vrolijk tot we een eerste klein uitstapje hadden, vooral in buggy zitten, maar ze was heel huilerig en vervelend, achteraf te snel misschien maar ging zo goed moest ze ook echt een paar dagen van bijkomen,

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Nee weet nog steeds geen datum. Maar is universitair ziekenhuis dus duurd meestal wat langer dan bij streekziekenhuis.

Ik zie echt erg tegen de operatie op. Vindt het zo sneu om hem dit allemaal te moeten laten ondergaan terwijl ze bijna zeker weten dat het de problemen niet zal oplossen. Maar hij zal er zeker wel baat bij hebben en iets beter kunnen ademhalen. Maar oplossen zal het niet.
    naja, elke kleine vooruitgang is mooi meegenomen.
    Schouders eronder en hopen dat alles goed gaat verlopen

3. Evianne

Evianne Lid

Jul 25, 2013
    36
    0
    6
    Mag ik vragen wat de reden dan was voor het verwijderen van de amandelen? ? Hier heeft dl nu een fikse keelontsteking en ademt eigenlijk standaard door haar mond. Snurkt standaard behoorlijk en hijgt als een hijgpaard ook als ze rustig speelt. Zit te twijfelen voor doorverwijzen naar kno arts om haar neus amandelen keer na te laten kijken

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    de reden dat zn amandelen eruit moeten is omdat ze vergroot zijn en omdat Owen last heeft van slaapapneus.
    De apneus komen waarschijnlijk door zijn syndroom. Maar de amandelen eruit halen zal zeker wel WAT verschil maken. Vooral omdat ze vergroot zijn. Het zal de apneus niet doen stoppen maar alle beetjes helpen.

5. Hier ook snurken, altijd moe eruit zien.

Nu snurkt hij niet maar ziet er en is vaak nog zo moe.
    Herkennen jullie dat ook?
    Gek genoeg heeft mijn zoon nooit een keelontsteking gehad.

Share This Page