glasvezelbehang "versieren"

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Danoek, Mar 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    We gaan met 3 maandjes verhuizen en ben al druk aan het nadenken over de kamer van Wesley. Het is een kamer met schuin dak en afgetimmerde bergruimte (alles is wit kunstof). Nu zit er op de muur glasvezelbehang met oudroze verf. Niet geschikt voor een (stoere) jongenskamer. Ik zit zelf te denk aan overschilderen in 1 kleur. Maar weet nog steeds niet welke kleur en wat ik er verder mee kan doen. Een thema wil ik eigenlijk niet omdat ik echt niet zou weten welke. Hij houd van zoveel dingen tegelijk, dus wil het nog een beetje neutraal houden.
    Weet iemand iets leuks om het behang mee op te vrolijken?

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou het zelf in een witte tint verven, eventueel houtwerk in een kleur naar keuze.

Versieren kun je met muurstickers. Bij www.engeltjesendraken.nl hebben ze hele mooie. Maar ook bij ikea :)

3. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ikea zit niet in de buurt, maar heb even op de website gekeken die je noemt en dat ziet er erg leuk uit. Veel keus ook.
    Misschien dat ik wel iets met muurstickers ga doen. Tenminste als die blijven plakken op dit behang want heb zo ondertussen ook al gegoogeld en gelezen dat door de structuur het slecht wil blijven zitten.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,188
    8,908
    113
    Wit, met één wand een leuke kleur? Muurschildering (laten) maken? Houten beestje van de Karwei of iets anders schilderen en ophangen. En anders MDF behangen met leuk behang en die panelen ophangen. Of stickers op het witte kunststof?

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik vind die vierkante open lijsten van de Xenos zo leuk. Ik bedoel 4 zijkanten die wat dieper zijn dan een fotolijstje. Er zit geen glas voor. Is het zo een beetje duidelijk? Je kunt er vanalles inzetten. Het zijn 3 verschillende formaten voor 10 euro.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,188
    8,908
    113
    De Karwei heeft die ook. :) (Wel iets duurder geloof ik?)

7. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Dat is een leuk idee!!!

Share This Page