Oooh meiden zo grappig!! Je kan je kat opgeven, met de leukste filmpjes.. en dan kan je een leven lang gratis eten krijgen. Dit is mijn filmpje; (maar er staan zoveel andere leuke op!) WHISKAS Cute!!!!
Wat schattig! Ik loop hier net de keuken in,liggen de kater en poes te wippen(poes is notabene zwanger) maar goed dat ik het niet gefilmd heb...
Ah wat een schatjes.... Mijn poezenbeesten worden ook altijd helemaal wild als ze eten willen... flink mauwen en zeuren dat ze eten willen En ik vindt het altijd zo zielig dan
wat een snoezepoesjes als die van ons honger hebben lopen ze ook te miauwen alsof hun leven er van af hangt. Soms best irri hahahahaha
gelukkig!! Ik hoor dus nu op je filmpje dat die 2 van mij helemaal niet raar zijn. Die miauwen ook zo, af en toe heel irritant. Kom smorgens de kamer in en hoppa concert totdat ze eten hebben! Echt cute die kleintjes! Gaat zo snel, die van mij zijn alweer 7 maanden
Ha ha ja schattig zijn ze hé? En erg ondeugend hoor, zijn net kleine kindjes.. ze zijn ons nu echt aan het uitproberen.. lekker op het aanrecht lopen, alles pakken wat niet mag.. echte deugnietjes!
wat een schattige beesies heb je zeg! Zag trouwens dat het van Whiskas is. gaan jullie katten ook zo stinken van Whiskas? (hun drolletjes?)