Bij mij moeten ze eruit omdat ik al heel lang aan het tobben ben. Elke winter is het sowieso raak en ben ik 2 a 3 keer heel ziek. Ook zijn ze te groot en dat merk ik met slikken maar ook als ze dan ontstoken zijn is het echt vreselijk. Was een beetje blij met alle positieve verhalen en toen kwamen de negatieve haha. Ik wil graag alles weten dus negatief is ook prima en ja ik blijf erg slecht slapen tot 27 april gok ik. Heb het liever gisteren gedaan dan vandaag maar helaas niet nog even wachten.
Paars, klinkt toch al heel vervelend! Bij mij was het zo dat er dan van die witte knobbeltjes in staken en die ontsteken dan en dat trok tot in m'n oor en keel en dan ook elke keer super ziek met koorts... kwam zo'n keer of 6-7 per jaar gedurende een 10-tal dagen... Ik zou eens een Neus-keel-oor arts raadplegen en de mijne zei vanaf 4 keer per jaar val je al binnen een risicogroep!
jakkes klinkt al 3 x zo erg dan dat het bij mij is.. maar begon het bij jullie gelijk met hele erge klachten of ook vaak een verkoudheid? tis heel apart maar als ik dan keelpijn heb en ik slik doet het zeer in mijn neus. Ilona85 ik denk dat je er niet te veel over in moet zitten.. ik denk dan altijd maar liever 3 weken pijn straks en dan niet meer een paar keer per jaar ziek zijn.
De operatie is verzet van 27 april naar 6 april. In overleg hoor maar goed dan ben ik er eerder vanaf. Ze belde vandaag dat er a.s dinsdag een plekje was dus kan over een paar nachtjes weer lekker slapen hoop ik. Morgen moet ik bellen voor een tijd en dan weet ik hoe laat ik er moet zijn
Nou 6 april was het dan zover de operatie! Kreeg een hele slaappil en moest op bed gaan liggen. Na een kwartier ofzo werd ik al gehaald voor de operatie. De pil werkte nog niet helaas dus in de wachtkamer voor de operatie was ik op van de zenuwen. Infuus erin met pijnstilling en vocht en na een half uur naar de operatiekamer. Daar waren studenten die zich voorstelde en de dokter kwam en zei:" Vandaag is het zover" En toen zweefde mijn hoofd al van mij hoofd en was ik onder narcose. Toen ik bijkwam dacht ik echt is dit het??? Makkie nou helaas na een paar uur toen de pijnstilling ging uitwerken voelde ik mij heel zielig. Man wat een pijn!!! Om 10 uur ben ik geopereerd en om half 6 mocht ik naar huis. S'avonds nog veel last alleen maar ijsjes gegeten en had zo'n honger. Woensdag in de middag heb ik een kippensoep gepureerd en opgegeten heerlijk. S'avonds een boterham zonder korst en ook dat ging prima. Leef nu dus op brood en ijsjes en ga vanavond een prakje proberen. Vanmorgen veel oorpijn gehad maar was snel over en nog wel een zere keel maar valt mij alles mee! Ik ben zo blij dat ik van de operatie af ben