Hoi Dames, Een kennis van mij heeft een dochtertje wat ernstig ziek is, het meisje is helemaal gek van Flip de Beer. Flip de beer is een beer die op veel kleuterscholen word gebruikt, hij mag dan iedere week bij een ander kindje uit de klas logeren. Nu wilde die kennis dus die beer gaan kopen om haar dochtertje een hart onder de riem te steken. Nergens is die beer nog te krijgen, althans niet waar hij direct leverbaar is, bij de NTR ( waar de beer dus officieel van is ) duurt het 10 weken voor hij misschien binnen komt, kan ook pas in 2014 zijn ( volgens NTR ) Mijn vraag is aan jullie, weten jullie een site waar we deze beer zouden kunnen bestellen? We hebben ook al op MP gekeken maar daar vragen ze de hoofdprijs. Hebben jullie misschien nog tips?
Wat ontzettend sneu zeg Ik kon alleen deze link vinden: Pluche Pop Flip De Beer Staat leverbaar eind mei/juni. Ik weet niet hoe ziek het meisje is, maar misschien is dit een optie? En anders misschien even bellen met beiden en de situatie uitleggen om te kijken of er misschien met spoed eentje opgestuurd kan worden? Sterkte!!
wat erg zeg is er geen kleuterschool die hem wil doneren en aan het meisje geven en dan zelf een nieuwe bestellen die dan over 10 weken of later binnenkomt voor de klas? Kan de klas gewoon een beer bij de action halen en die flip de beer noemen zodat het meisje toch haar ''echte flip'' heeft
Ze zou inderdaad wel langs de scholen kunnen gaan maar ik weet uit ervaring dat ze die beer niet zomaar weg doen, het is namelijk een soort van project waarmee ze werken in die klasjes. Maar ik krijg net bericht dat het volgens mij gelukt is via een radio programma Maar ik moet nog even wachten op bevestiging. In ieder geval bedankt voor het mee denken dames..
Ik zag een bericht van gisteren van rtv rijnmond over flip de beer voor een zieke 4 jarige. Ook dat er een oplossing is gevonden! Hoop het maar! Gezocht: Flip de Beer | RTV Rijnmond