amandelen laten pellen

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Jan 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ohh ik kan ook niet wachten tot ik verlost ben van die klote dingen! zou ze graag zelf in de fik willen steken na dien!
    ik zal toch moeten dus ik laat het gewoon gebeuren en zie na die tijd wel hoe het me zal vergaan..... pijn zal het zeker doen!
    bedankt voor jullie openhartigheid!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ach en die pijn gaat ook wel weer over!

Ik heb er gewoon een veel betere weerstand aan over gehouden.

Dus op korte termijn is het gewoon kl*te...maar op langere termijn is het zoveel beter!

3. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb het op mijn 20 ste laten doen, en idd ik vond het ook geen pretje,ik vond het echt wel pittig met veel pijn..

maar ik heb daarna ( na al 5 jaar) geen ontsteking ( amandel of keel) meer gehad dus wat dat betreft is het het zeker waard geweest..

4. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Nou daar doe ik het voor!!

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,570
    113
    heb het ook laten doen 9 jaar terug. Is het een eitje. Zeker niet maar ik was tenminste niet meer om de 3 weken ziek en mijn ziekteverzuim is drastisch gekelderd.

Al die infecties is echt slecht voor je lijf. En bijna altijd keelpijn is ook geen pretje. Ben blij dat ik door de zure appel heen gebeten heb!!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Wanneer hoor je iets meer??

Ik heb 15 dec ook een operatie laten doen waarvan bekend is dat hij extreem pijnlijk is. Maarja het moest nou eenmaal gebeuren want het was de enige kans op pijnvermindering.
    De eerste week had ik toch een spijt joh ! En nu ik er op terug kijk..ach...als het de rest van me leven pijnvermindering oplevert is het me het toch waard.
    De eerste week is gewoon knudde..daar moet je even doorheen.

Nou moet ik wel zeggen dat we heel erg verschil merken.
    Patienten die vanaf het begin goed veel koud drinken en dat ook blijven doen hebben veel minder pijn ! In het begin is het echt even doorbikkelen maar stop niet met (koud!)drinken, zo belangrijk !

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vrijdag heb ik een afspraak bij mijn huisarts, mijn kuur is dan afgelopen. mn keelontsteking is 2 dagen na het innemen van antibiotica minder geworden en kon dus weer praten, DRINKEN en eten.... vrijdag gaat hij kijken in mn keel en word daarna doorgestuurd naar de kno arts... van hem hoor ik dus wat er gaat gebeuren....

ben er wel een beetje zenuwachtig voor brrrr.....
    ik las trouwens dat ze dat tegenwoordig ook kunnen laseren?

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Peanuts, doe het zo weer en erna nooit meer echt ziek geweest. hooguit zware verkoudheid!

Share This Page