Bora afzuiging

Discussion in 'De lounge' started by Koraal82, Jul 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe keuken en in iedere keukenzaak zijn ze lyrisch over een Bora kookplaat incl afzuiginstallatie. Ik had er nog nooit van gehoord maar dan zit de afzuiging dus in je kookplaat (lijkt een beetje op een kookpit) en dan heb je niet meer zo een heel ding boven je hangen.

Zijn er mensen die zo een Bora hebben? En bevalt het? Het komt een beetje onnatuurlijk over voor mijn gevoel. En werkt die ook als je de frietpan/airfryer aan hebt staan?

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, vind het nl wel erg mooi!

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,826
    113
    Hier ook een afzuigsysteem in de kookplaat. Niet van Bora maar van het merk Neff. Voordeel daarvan is dat je kookzones hebt die aansluiten aan elkaar en je ook kan koppelen (rechthoeken zeg maar). Bij de Bora henpb je ronde vormen waardoor je echt maar 1 pan per kookrondje krijt kunt. De afzuiging zelf is ook rechthoekig. Het werkt perfect. Voor het afzuigsysteem kun je kiezen uit diverse filters met elk hun voors en tegens. Wij hebben gekozen voor een plasma made wat de vuile lucht afbreekt en schone lucht in het huis blaast. Daardoor heb je geen afzuiging naar buiten lopen.

Share This Page