knutselen/jongetje/2jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annekulpe, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hallo dames,

ik ben erg benieuwd of jullie ook knutselen met jullie jongetjes en wat vinden ze dan het leukst om te doen?

valentijn vind het erg leuk om te tekenen, alleen hebben we nu een klein rembrandtje! hij kladderd werkelijk waar alles eronder...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin vind tekenen ook leuk, tong uit zijn mond haha. Ook kleien (als ik dan mee doe) en vingerverfen vind ie geweldig. Lekker knoeien.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kyllian vindt kleien heel leuk, doet hij erg vaak. Maar ook schilderen en kleuren vindt hij leuk. Op de psz maakt hij vaak knutselwerksjes.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Kleien, kleuren, vingerverven. Hij vind ook alles geweldig. Alleen laat ik hem niks alleen doen. Als ik hem alleen laat kleuren is het idd ook een klein rembrandtje. Helaas is het 1 keer gebeurt dat ik alles onder had, dus dat voorkom ik nu :)

Hij kleurt wel eens alleen, maar dat zit hij wel in de kinderstoel zodat de rest van de meubelen veilig zijn :)

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb een kleed bij kruitvat gekocht over de tafel ze wil de hele dag tekenen met stiften dus heb standaart papier op tafel liggen met stiften anders kan ik het 100x van de kast halen haha
    en heb speciale stiften die uit de kleren gaan

vingerverven heeft ze vandaag ook gedaan vindt ze geweldig zeker nu ze het ook vaker op de pSZ doet

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn zoontje vindt tekenen helemaal te gek. Wij gebruiken alleen kleurpotloden en hij heeft ook zo'n magic tekenbord. Erg handig!
    Verven en kleien vindt ie afschuwelijk, want daar krijg je vieze handen van, haha. Gelukkig maar, want ik ben ook niet zo'n knutselmoeder. Voorlopig houden wij het dus bij de Nijntjes en regenbogen die ik elke dag voor hem moet tekenen.
    Oh en knippen vindt ie ook heel interessant, maar daar begin ik nog niet aan (meneer is net 2). Beetje gevaarlijk, maar die schaar he, die is wel errug leuk.

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    kleien,
    vingerverf
    waterverf met kwastje vinden ze geweldig
    kleuren met stiften/krijt/potlood
    stempelen met vingerverf (van aardappels kun je stempels snijden)
    met vliegerpapier propjes maken en ze dat zelf laten opplakken met kinderlijm (zo'n pot met kwastje) Je kunt dan zelf een aquariium tekenen en een grote vis uitknippen ofzo en dat laten beplakken.
    stickers op papier plakken vind evy ook leuk.

Deel Deze Pagina