He meiden, Vraagje, wanneer stopt het maaien met de armpjes van die kleintjes? Ik dacht namelijk dat het rond de 3 maanden minder zou worden. Of ligt het toch rond de 6 maanden? Alvast bedankt!
Ik dacht ook tussen 3 en 4 maanden maar misschien dat elk kindje anders is... Wij hebben een puckababy gebruikt en daar zijn we mee gestopt toen hij ongeveer 11 weken was, toen was het bij hem over.
ons zoontje maaide ook ontzettend met zijn armpjes (daarom ook een tijdje ingebakerd, want hij sloeg zichzelf telkens wakker). ik denk dat hij rond de 3,5 maand vrij rustig lag. maar ik denk dat dit voor elk kind anders is hoor en er geen bepaalde richtlijn is.
Senna stopte daarmee rond de 4 maanden. Tot die tijd had ik haar ingebakerd en toen het maaien minder werd heb ik voor Senna de Combisleeper gekocht. Deze gaf stevigheid aan haar lijfje en het slapen ging al vrij snel goed. Ik denk dat het voor ieder kind anders is wanneer ze er mee stoppen.
dank je wel meiden.. De puckababy was een succes, maar hij rolde al vrij snel op z'n zij en ik wilde geen risico nemen met eventueel omrollen..Laten we hopen dat het snel wat rustiger wordt m.b.t. het maaien..