3e verjaardag, tegoedbon vragen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Otje, Oct 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ik wil graag jullie mening ergens over hebben want ik twijfel er nogal over. Ons zoontje wordt aan het einde van dit jaar 3. Er komt altijd best wel wat visite over de vloer en de vraag is dan natuurlijk van te voren: Wat wil hij hebben? Ja, dan komt het dus want ik vind het best moeilijk om iets te verzinnen en hij heeft ook al zoveel. Nu vind ik die duplo-trein (kost ongeveer 80 euro) zo leuk maar die is ook best wel prijzig. Ik zat eraan te denken om aan de vragers voor te stellen een tegoedbon te geven en dan kunnen wij voor hem straks die trein kopen. Alleen ben bang dat niet iedereen dat leuk vindt maar ja... die trein vind ons zoontje vast helemaal geweldig!

Hoe zouden jullie erover denken als zoiets aan je gevraagd zou worden?

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    Ik zou het prima vinden hoor. Ik geef liever iets waar de jarige blij mee is dan een nutteloos kado dat de kast in verdwijnt.
    Kan anders neit iemand anders geld inzamelen. Zo doen wij het altijd. Iemand (meestal een van de ooms/tantes van de uk ofzo) stuurt een mail de familie rond met " bladiebla is binnenkort jarig en wil heel graag dit of dat voor zijn verjaardag. Aangezien dit kado nogal duur is willen we jullie vragen of jullie mee willen doen met dit gezamelijke kado en zo ja, voor hoeveel

3. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Jah hoor doe ik ook gewoon! en niet alleen voor speelgoed! Heb ook al vaker een bon gevraagt voor kleding! Ze heeft zoveel speelgoed om mee te spelen! Kan er dan beter iets nuttigs van halen!....

Wij doen met de vriendengroep idd ook geld verzamelen en daar groot kado van halen!

Liefs!

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    misschien een idee om het aan de opa's en oma's ooms en tantes te vragen zodat ze het gezamelijk kunnen geven.

ik vraag ook wel kadobonnen voor bijv: kleding voor mijn dochter haar verjaardag

5. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Ik zou het ook geen probleem vinden om een cadeaubon te doen, geld in een envelop zou ik dan weer niet zo snel doen omdat ik dan bang ben dat het op de grote hoop verdwijnt. Ik heb vorig jaar ook wat cadeaubonnen gehad van kledingzaak en die zijn dit jaar ook weer welkom hoor! :D
    Vind trouwens het inzamelidee ook slim...

6. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    oh wij doen het ongeveer ook zo. We kopen dan al wel vast van tevoren het cadeau zodat er wel wat uit te pakken valt.
    Eventueel kun je er ook meerdere pakjes van maken zodat degene die meebetalen iets te geven hebben. (kinderen kijken toch altijd naar de handen van mensen die binnenkomen is mijn ervaring : )

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0

Wilde dat net zeggen had mijn schoonzus pas ook gedaan. Gewoon de duplo opengemaakt en net zoveel pakjes gemaakt als dat er personen en dat bij de voordeur gauw geven!:D

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,255
    4,483
    113
    Ik geef de kleine van mijn vriendin ook altijd een tegoed bon.

Ze is in december jarig tussen sinterklaas en kerst in dus krijgt eigenlijk alle cadeau's vrij kort achter elkaar.

Wel 1 tip zorg ervoor dat iedereen dan een tegoedbon/kaart geeft van dezelfde speelgoedwinkel anders heb je straks misschien het bedrag wel maar is het verdeelt over kaarten van 2 of meer winkels.

Groetjes Antia

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je kan het best wel doen vond het idee wat ik las een goede oplossing toch het bezoek wat in de handen geven om te geven kinderen kijken toch naar wat ze krijgen een tegoedbon zegt hun nog niet zo veel.

s6 ermee.

10. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er inmiddels uit dus dit topic mag dicht ;)

Share This Page