hallo iedereen, ik heb een vraagje over amandelspijs. mag je dit eten als je zwanger bent het zit in zo'n banketletter zit? groetjes wendy
is dat marsepein? Nooit van gehoord dat je dit niet zou mogen eten. Zijn toch geplette amandelen en suiker ed. Niet echt rauwe of gevaarlijke dingen
ok top, ik bedacht me namelijk ineens dat ze dat maken met rauwe eieren. het is mn tweede zwangerschap en ik kon het me eigenlijk niet meer herinneren ineens begon ik te twijfelen toen ik het uit de oven haalde maar ik ga er nu extra van genieten hihi
Die eieren worden gewoon gepasteuriseerd als je het in de winkel koopt. Ik heb overigens geen flauw idee of er rauwe eieren in gaan
Het is geen probleem wanneer het een 'M' of 'S' betreft. Je moet echter heel goed oppassen met de letter 'O' - deze worden ook wel eens vermomd als kerstkrans met van die hulstblaadjes erop. Niet te vertrouwen die dingen...
Ik dacht bij het lezen van het topic dat dit was geopend door Elleke.. Of heb ik je nu ontmaskerd? Anyway, nee het kan geen kwaad.