Ik moest gelijk aan het meisje van Grenzeloos verliefd denken! Lol. Nee, het is idd ook niet mijn smaak.
Hahaha, nee maar nu je het zegt... Grappig dat je hem tuttig vindt. Ik vind deze naam juist stoer omdat Amarens naar Rens afgekort kan worden!
Misschien komt het juist ookwel omdat ik dat meisje uit die aflevering tuttig vond . Ik vind het ook niet lelijk, maar gewoon te. Denk eigenlijk dat het afgekort zal worden als Am, niet als Rens. Rens is juist weer stoer inderdaad !
Niet een naam die ik zelf zou kiezen, maar ik heb er positieve associaties mee . Vroeger zat er een meisje bij me in de klas, Renze, haar volledige naam was ook Amarens.
Sorry, maar ik vind het een verschrikkelijke naam! Ik heb hem ook nog nooit eerder gehoord! Maar ja, smaken verschillen!
Waar kom je vandaan TO? Ik oorspronkelijk uit Friesland en daar komt Amarens/renske etc regelmatig voor. Vind het een leuke naam hoor! Succes met je keuze.
Ik zag net Amarins voorbij komen, die vind ik ook net iets leuker dan Amarens. Niet echt mijn favoriet, maar ook niet lelijk .
Ik kom oorspronkelijk uit Rusland Klopt dat Amarens/Amarins (beiden erg leuk, hoor) friese voornamen zijn. De bedoeling is om Amarens volledig als haar roepnaam te gebruiken en Rens zo af en toe als een afkorting. Wij zijn overigens nog niet over uit of het de naam zal worden.