Ideeën voor een dagje weg gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Morgen gaan de kinderen een dagje naar opa en oma en gaan mijn man en ik een dagje weg. Nu lopen we al een paar dagen te denken over wat we zullen gaan doen, maar kunnen eigenlijk niets leuks bedenken. Manlief heeft geen zin om de hele dag alleen maar te gaan winkelen en een hele actieve dag zal het ook niet gaan worden aangezien ik zelf een beetje grieperig ben. Zelf kan ik alleen maar leuke gezinsuitjes bedenken :)Hebben jullie leuke ideeën voor een dagje weg?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Naar de sauna? Lekker ontspannen.....

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Waar houden jullie zoal van?
    Mijn man en ik vinden een pretpark bezoeken bijv leuk, maar ik weet niet of jullie dit leuk vinden?

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Of zoiets inderdaad :D
    Ik wil weer, ik wil weer :D

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Een saunabezoek is niet echt aan ons besteed. Pretpark bezoek vroeger wel, maar de laatste maanden heb ik best veel rugklachten en dan zijn die krachten in een achtbaan een beetje teveel van het goede. Dingen die we zelf bedacht hadden waren:
    - Dagje Den Bosch of Delft of ... (winkelen en bezienswaardigheden bekijken)
    - Dagje naar Belgie met bezoekje aan de grotten
    - Dagje naar Giethoorn met huur van een bootje

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, als je niet zo fit bent zou ik zeggen: Lekker een bioscoopje pakken (in de ochtend is het lekker rustig :p ) bij een flinke bioscoop (zodat je genoeg keus hebt) gezellig samen lunchen ergens en dan nog een uurtje varen/bowlen/midgetgolven :) . En verder genieten van de rust thuis ;)

7. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Lekker richting de kust voor een wandeling. Misschien is Scheveningen wat. Dan kan je nog richting Den Haag om te winkelen of misschien naar Madurodam.
    Een lekkere high tea dan weer verder en eindigen met bv de musical Sister Act, is een erg leuke musical.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Leuk idee! Omniversum in Den Haag is dan ook leuk!

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Dagje naar een leuke stad (Breda, Antwerpen, Maastricht, wat je leuk vindt), lekker lunchen, kopje koffie op een terrasje, beetje rondslenteren, middagvoorstelling in de bios meepikken, heerlijk.

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Het lijkt erop dat we het eens zijn geworden ;). We beginnen de dag met een lekker ontbijtje, daarna gaan we naar het Muiderslot, cultuur snuiven en daarna mocht er nog tijd over zijn dan zien we wel, mss naar Amersfoort oid. We sluiten de dag dan af met een lekker etentje in onze woonplaats. Kijk er wel naar uit, al voel ik me ook wel een beetje schuldig dat we wat gaan doen zonder de kids...

Deel Deze Pagina