Ik ben op zoek naar een mooie warme fleece wikkeldeken voor in de kinderwagenbak. Bij ons 1e zoontje heb ik een lodger wrapper fleece gehad, een ideaal ding! Eigenlijk had ik er graag weer eentje gehad, maar vind de kleuren moeilijk te combineren met de kleuren van de Bugaboo (zwart/Ocean). Wie heeft er tips voor me? Een ander merk wikkeldoek of misschien toch een lodger die er bij past en waar ikzelf misschien overheen gekeken heb? Groetjes Babyliciouss
Ik zweer bij de lodger, gebruik hem zoveel, misschien over de lodger een dekentje in een passende klEur?
volgens mij bedoel je een wrapper he voor in de wagenbak? dan vind ik deze wel erg mooi denk ik bij je Bugaboo kleurtjes
@Tuttie... ik bedoel idd een wrapper of iets dergelijks. Heb deze nog niet in het echt gezien, van dat plaatsje wat je hierboven hebt geplaatst, maar deze is inderdaad misschien wel een idee! Thanks voor de tip!
Misschien de denim versie van Lodger maar die heeft alleen een fleece wikkeldeken volgens mij. Wel hebben ze een losse wiegdeken als je fleece te dik vind.