wie wil er mee denken voor een leuke tekst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marti, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Mijn schoonmoeder zit niet lekker in haar vel. Eigenlijk een understatement want ze zit tegen een depressie aan.
    Nu wou ik haar iets geven namens de kinderen om haar wat op te fleuren.
    Ik zat zelf te denken aan een beschilderd waxinelichtje. Met een leuke tekst, maar welke? Ik ben niet zo goed in teksten verzinnen.
    Of een blad maken met 2 zonnetjes erop, midden zijn dan de hoofden van mijn kinderen en iets van, wij zijn jouw zonnestraaltjes.

Wi heeft er nog meer leuke ideeën?

2. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Jeetje Marti, wat naar om te horen dat ze niet lekker in haar vel zit. Nu weet ik niet of dit iets is maar wij hebben mijn moeder laatst een certificaat gegeven voor beste oma (zelf gemaakt, erg grappig, ik kan het bestand voor je aanpassen als je wilt). Met daarbij het boek "Oma, vertel 's" Ze vind het tot nu toe ontzettend leuk om het boek in te vullen (vragen beantwoorden), omdat ze weet dat het voor haar kleinzoon is, voor later. Door samen te praten over de vragen, kom je veel te weten over je schoonmoeder en mijn moeder vond het helemaal geweldig om die herinneringen op te halen.

3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Dat is zeker een leuk boek, maar die hebben we haar al eens gegeven:D vond ze erg leuk. Is echt een aanrader idd.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.742
    1.061
    113
    Lieve oma.

nu de herfst in volle gang is en het snel kouder zal zijn,
    mogen wij ... dan u dagelijkse portie zonneschijn zijn?

Elke dag lachen wij u vol pret tegemoed, net zolang tot u dat ook (weer/terug)doet!

zoiets?

Deel Deze Pagina